Ik kan niet met meerdere spelers tegelijk spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jenny01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
Mijn dochters hebben allebei een nintendo ds lite en een van hun heeft een r4 kaart. Nu willen ze samen racen maar bij het downloaden van mario kart via multiplayers krijgen ze steeds "communcation error" Terwijl ze wel met andere vriendinnen kunnen racen die een r4 kaart hebben?

misschien bij het trimmen van de rom de download play kapot gemaakt.
probeer een ongetrimde versie of zorg dat bij het programma waarmee je
de roms trimt de download play niet verloren gaat.

sorry maar dit gaat mijn pet te boven haha! Wat moet ik doen? Alvast bedankt hoor!

ik heb een r4 kaart gekocht in een winkel en daar hebben ze de software er al opgzet. Via rom-freaks spelletjes gedownload en erop gezet. De spelletjes doen het verder goed alleen als ze samen willen karten dan gaat het op het laatst fout. Het lijkt of de ontvangende ds blijft hangen in zijn opstart scherm en de verzendende ds geeft dan "communication error"

Maar haar vriendinnen hebben ook mario kart op een r4 kaart en dan heeft ze geen probleem om het te downloaden en spelen.

Verder weet ik niet wat ik je kan zeggen....

ik heb een r4 kaart gekocht in een winkel en daar hebben ze de software er al opgzet. Via rom-freaks spelletjes gedownload en erop gezet. De spelletjes doen het verder goed alleen als ze samen willen karten dan gaat het op het laatst fout. Het lijkt of de ontvangende ds blijft hangen in zijn opstart scherm en de verzendende ds geeft dan "communication error"

Maar haar vriendinnen hebben ook mario kart op een r4 kaart en dan heeft ze geen probleem om het te downloaden en spelen.

Verder weet ik niet wat ik je kan zeggen....

kan aan de rom liggen :) probeer eentje van die vriendinnen en kijk of het dan wel werkt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan