Ik kan niet op de site van me speedtouch plz help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Botan

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2009
Ik moet poort openen voor een spel (Rise of Nations) dus moet ik op de site van me speedtouch maar dan krijg ik dit

14lnj9v.jpg

Ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet ik heb echt alles bijna geprobeert :confused: ik ging op google zoeken maar kon niets vinden alleen dat je gebruikersnaam en wachtwoord admin moet typen heb ik gedaan lukt ook niet:mad:wie kan me a.u.b helpen please duidelijk uitleggen want ik begrijp niet zo echt veel van pc's

Laatst bewerkt:
Heb je ooit zelf gebruikersnaam/wachwoord gewijzigd dan? Anders zit er weinig anders op dan de modem/router terug te zetten naar de fabrieksinstellingen vrees ik.

Laatst bewerkt:
Ik klik op Netwerkcentrum en er staat diagnose en herstel moet ik daar op klikken??

zo niet waar kan ik dan herstellen?

Heb je ooit zelf gebruikersnaam/wachwoord gewijzigd dan? Anders zit er weinig anders op dan de modem/router terug te zetten naar de fabrieksinstellingen vrees ik.

Nee, Want ik heb echt alles geprobeert wat ik anders zou doen als gebruikersnaam of wachtwoord :shocked:

Je hebt het hier toch over een modem/ router combinatie? Ik denk dat je het verkeerde ip-adres gebruikt. Je vult waarschijnlijk het ip-adres in dat je krijgt als je naar b.v. watismijnip.nl gaat. Je dient een ander ip-adres in te voeren. Voor mijn modem is dat b.v. 192.168.100.1
Probeer eens 10.0.0.138 of 10.0.0.11

Ja ik doe dat ook mijn ip adress maar dan krijg ik dat gewoon en die andere adressen heb ik ook geprobeert krijg ik weer die gebruikersnaam en wachtwoord:(

Laatst bewerkt:
Vul eens als wachtwoord admin in (dus helemaal geen gebruikersnaam invullen)

Hebben we het hier over een router of het kastje van Ziggo/Wanadoo?

Ik denk niet dat Ziggo wilt dat je aan hun instellingen zit, maar waarschijnlijk staat er op het internet hoe je dat wel zou kunnen doen (en anders hier iemand natuurlijk).

En weet je zeker dat je de poort niet via de firewall open moet zetten ipv in de router?

Hebben we het hier over een router of het kastje van Ziggo/Wanadoo?

Ik denk niet dat Ziggo wilt dat je aan hun instellingen zit, maar waarschijnlijk staat er op het internet hoe je dat wel zou kunnen doen (en anders hier iemand natuurlijk).

En weet je zeker dat je de poort niet via de firewall open moet zetten ipv in de router?

Ik denk router ik weet het echt niet :(
Maar er staat wanadoo dus ik zal maar is wat op googlen over wanadoo mischien is dat hem:eek:

effe bellen met je ISP als het goed is kunnen die het wachtwoord wijzigen,
anders effe modem terug naar de fabrieksinstellingen zetten via het reset knopje...

Met de restknop gaat echt alles terug naar de normale instellingen, dus je moet het zeker weten voordat je het doet!

effe bellen met je ISP als het goed is kunnen die het wachtwoord wijzigen,
anders effe modem terug naar de fabrieksinstellingen zetten via het reset knopje...

Uhmm ik heb geen modem ofso die reset knopje heeft mijn is speedtouch 516 v6 alleen aan uit zet knopje:o

Dus resseten moet van ergens anders maar waar??

Laatst bewerkt:
toegang tot modem is, http://speedtouch.lan of 192.168.1.254

gebruikersnaam is Administrator w.w. blanco laten.

alles uit de hanleiding. http://www.speedtouch.nl/docs/ST516_InstallSetup_nl.pdf

Lukt ook niet.

Kan ik niet van ergens veranderen of te weten komen wat mijn wachtwoord is of dat ding niet voor moet komen..? mischien dat ik veranderd heb als dat kan maar jammer genoeg weet ik dat niet zeker ik ben lang niet op dat site geweest maar nu heb ik nodig:(

Anders moet ik effe bellen en zeggen dat ze mijn wachtwoord moeten wijzigen ofso...?

Laatst bewerkt:
Wijziging van uw wachtwoord

Om veiligheidsredenen word u aangeraden een wachtwoord te creëren om toegang
tot de SpeedTouch™ te krijgen.

1 Ga naar de SpeedTouch™ homepage (http://speedtouch.lan of 192.168.1.254).
2 Kies links in het venster Toolbox > Gebruikersbeheer.
3 Klik in de Kies een taak... lijst op Mijn wachtwoord wijzigen.
4 Voer een nieuw wachtwoord in en bevestig.
Vergeet deze login-informatie niet. Mocht u haar vergeten, dan bent u
verplicht de SpeedTouch™ opnieuw in zijn standaardconfiguratie te zetten.

Dus ik kan alleen van dat site veranderen maar kan niet op dat site dus moet ik speedtouch opnieuw in zijn standaardconfiguratie zetten hoe moet ik dat doen?

op het plaatje van de gebruiks aanwijzing, is toch duidelijk een reset gaatje te zien.
druk hier een puntig voorwerp in en hou dit 10 seconden vast.
als het goed is zie je de lampjes op de voorkant uit en aan gaan,dan loslaten en je modem is terug in de fabrieks instellingen.

Ik heb heeemmmm!!!

Ik heb op google getypt speedtouch herstellen en toen heb ik het site gewoon gekregen kon ik gewoon op dat site zonder adminstrator en wachtwoord in te vullen :eek:

Dankuwel allemaal voor jullie hulp als jullie niet hadden geholpen zou ik hem echt niet vinden !!!:love::love::love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan