Ik kan niet op 'Postvak In'van Hotmail en ' wijzig profiel' van Hyves klikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

CJ4ever

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2007
Hallo allemaal,

ik heb al diverse dingen geprobeerd maar ik kom er gewoon ff niet uit. Hopelijk kan iemand op dit forum mij helpen.

Ik praat even over Hotmail (live) en Hyves omdat ik me daarvan ff snel zo kan herinneren dat het proleem bij mij zich voordeed.

In Hotmail (nieuwe live-versie) gebeurt er gewoon niks als ik op Postvak In klik, lijst met berichten gaat niet open. In Hyves kan ik profiel-wijzigingen niet maken. Normaal gesproken kom je daar in een bepaald scherm en als je dan bijvoorbeeld op de button (eigenlijk een pijltje) 'algemeen'drukt wordt het scherm uitgevouwen met daarin de diverse opties die je kan wijzigen/toevoegen etc. etc.. Nu blijft het dus gewoon dichtgeklapt.

WIe ow ie kan mij helpen ?

Alvast dank !

CJ

Ik zou in zo'n geval eens kijken naar de instellingen van de browser.
Staat JavaScript aan? worden cookies geblokkeerd?

Welke browser gebruik je?
Bij Internet Explorer ga je dan naar Extra => Internetopties => Tabblad Privacy.
Stel deze eens wat lager in en klik op Toepassen
Op dit Tabblad kun je ook de Pop-ups blokkeren/deblokkeren. Misschien zit het 'm daarin
Neem dan ook ff een kijkje in Tabblad Geavanceerd
Kijk daar vooral eens onder het kopje Java
Probeer het een en ander uit. Maar wijzig niet teveel in een keer. (dan raak je het overzicht kwijt)
Wijzig wat in die instellingen en klik op toepassen => OK
en kijk dan of het probleem verholpen is.
Na het aanbrengen van wijzigingen is het wel verstandig om dan de browsercache even leeg te maken.
In IE6 doe je dat op het TB Algemeen
Daar kun je cookies en (tijdelijke) bestanden verwijderen. (Ook de zgn 'offline items' kun je gerust verwijderen)

Als je Firefox als browser gebruikt zou je eens kunnen kijken bij je add-ons. Zoals NoScript en/of een cookie-Add-onn.
Of ga eens naar Extra => Opties
En kijk in het Tabbald Inhoud of JavaScript in ingeschakeld. Ook PopUps en Java kun je hier in/uit schakelen.

Als je Opera als browser gebruikt:
extra => voorkeuren => geavanceerd.
Op dit tabblad kan je het een en ander instellen wat betreft Java, JavaScript, Cookies etc
En op het Tabblad Algemeen kun je evt Pop-ups blokkeren/deblokkeren.

Ik weet het niet, maar ik zou zelf om te beginnen de oorzaak van dit probleempje zoeken in de instellingen van je browser.
Of heb je misschien onlangs een nieuwere versie/update van een browser geinstalleerd?

Succes

Chato

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan