Ik kan niet verder lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdumonsau

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2005
Wie heeft er een oplossing voor mijn probleem.
Ga ik naar een webpagina, bijvoorbeeld Libelle.
Daar kan ik dan wel in en een beetje lezen, maar ga ik dan naar een nieuwe bladzijde bijvoorbeeld puzzelen,
en ik klik dat aan dan vlieg ik helemaal uit mijn internet.
En kom gewoon weer terecht op mijn bureau blad.
Wat is er fout, dit is nu al een ½ jaar zo en niet leuk meer.

Wat meer info zou handig zijn voor de helpers. Wat voor OS? (XP e.d.) Gecheckt op virussen/spyware? Windows up to date? Wat voor beveiliging draait er op de pc? (Antivirus/firewall) Is dat alleen op de Libelle-site?

Nou, even iets meer informatie...., Wij gebruiken Windows XP. Als beveiliging hebben we Mccafee,
windows firewall, windows is up to date....
En het is op alle site's als je er verder op in gaat.
Ook vervolg-spelletjes. Is pas helemaal nagekeken
maar kon ook de oorzaak jammer genoeg niet vinden.

Kijk eens wat er gebeurt als je op control drukt terwijl je een link aanklikt. Sluit Internet Explorer dan ook af?

Ik kan niks vinden op het internet over jouw probleem, behalve iemand die hetzelfde probleem beschrijft, en die ook Mcafee gebruikt. (Maar er wordt geen oplossing gegeven voor zijn probleem.) Kijk eens of er wellicht iets verandert als je Mcafee afsluit en dan de link aanklikt.

Ik ga dit weekend eens proberen met de "oplossing "
met vriendelijke groet en voor vannacht welterusten.

En mochten er nog meer personen zijn die iets weten. Ik hoor het graag.

Je kan misschien beter een aparte firewall installeren, die van XP houdt het uitgaand verkeer niet in de gaten: Goede (gratis) firewalls zijn o.a. Seagate Personal Firewall en ZoneAlarm+handleiding Zet dan wel de XP-firewall uit als je hiervoor kiest. Verder vind ik het maar vreemd dat je alleen op de Libelle-site niet verder kan, als ik het zo tenminste begrijp. Je zou eens een Hijack This Log kunnen plaatsen, deze vindt vaak nog 'vreemde' praktijken op je pc. Dat kan op een ander forum (www.antispywareoffensief.nl) waarmee Helpmij een samenwerkingsverband is aangegaan. lees dit eerst: klik > Hijackthis Logs

Zig dit nog op het forum van Libelle: http://forum.libelle.nl/cgi-bin/board-auth.cgi?file=/3/130793.html

(Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.)

Laatst bewerkt:
Nee, hoor het is op alle site's.
We gaan maar weer verder kijken met die fire-walls, maar daar moet ik gewoon even de tijd voor nemen.

Als dit echt op alle sites voorkomt zou ik zeker een Hijack This Log plaatsen, dan klopt er echt iets niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan