Ik kan niets downloaden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Markfan

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2008
Beste allemaal,

Sinds vandaag kan ik niets downloaden met Internet Explorer. Eerst had ik IE8, nu IE7, omdat ik ergens had gelezen dat het verwijderen van de update naar IE8 een mogelijke oplossing zou zijn. Niet dus. Ben weer teruggegaan naar Microsoft Help, maar hun ultieme oplossing is het downloaden van een nieuwe versie. Leuk, maar dat gaat dus niet.

Wat er dus aan de hand is: als ik op een bestand klik om te downloaden, krijg ik het scherm over dat 'ie de gegevens gaat ophalen. Na een tijdje - minuutje hooguit - geeft 'ie aan dat 'ie niet kan downloaden omdat de website niet gevonden kan worden of omdat 'ie niet bestaat. Eenmaal in IE7, geeft 'ie wel steeds aan dat er iets met de beveiliging is, maar ik heb te weinig kennis hierover om het probleem zelf te kunnen uitpluizen.

Hopelijk kan iemand hier me helpen!

Groet,
Markfan.

Bijkomend probleem: IE slaat geen cookies op.

Overigens heb ik nu IE8 er weer op staan, heb het via mijn laptop gedownload en met een usb-stick overgezet naar m'n pc. Maar het downloadprobleem blijft. :(

Een kennisje dacht dat het misschien aan Flash Player lag - waarschijnlijk omdat ik ook geen filmpjes van bijvoorbeeld YouTube kan kijken - maar dat is het dus niet.

Nog eens mijn probleem:

Ik kan niets downloaden. Het maakt niet uit wat voor een bestand het is en hoe groot het is, het gaat gewoon niet. Filmpjes kijken - waar volgens mij ook een downloadelement in zit - gaat ook niet, zelfs bestanden openen op het internet gaat niet (dus als ik kan kiezen tussen opslaan en openen).

Verder slaat Internet Explorer geen cookies op. Misschien is het een losstaand probleem wat zo kan worden opgelost, maar omdat het zich ook nu voordoet lijkt er wel een verband te zijn.

Nou viel het me wel op toen ik hier probeerde die Flash Player te downloaden, ik geen balkje kreeg van ActiveX. Nou weet ik daar niet zo veel over, maar zou dat het probleem kunnen zijn?

Het wordt nog vreemder: op deze pc zijn er drie accounts, waarvan er twee dagelijks gebruikt worden en één eigenlijk al lang verwijderd had kunnen zijn. Hoe dan ook, op de andere actieve account lukt het downloaden en opslaan van cookies wel. :confused:

*zucht* Ik begin dit echt zo zat te worden. :(

Sorry als ik misschien wat ongeduldig ben, maar het zou fijn zijn als er op z'n minst wat geprobeerd wordt. Ik zit hier nu al zowat drie weken met m'n handen in het haar, want ik kan nauwelijks iets met m'n computer. 't Zal vast een vinkje zijn ofzo dat niet aangevinkt is, maar dan moet ik wel weten welke - en dat weet ik dus niet. Stel vragen, vraag me om iets te doen of wat meer te vertellen over mijn computer, weet ik veel, want zo schiet het niet op... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan