ik kan niks installeren!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

svls1

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2011
Berichten
42
ik kan niks installeren!!!!
ik ben nu al 2 dagen aan het klooten met de melding dat mijn temp folder inaccesable is

"The Temp folder is on a drive that is full or is inaccessible. please free up space on the driver or verify that you have write permission on the temp folder"

ik zit nu zo lang te klooten dat ik me haren er aan het uittrekken ben (pc door het raam gooien is geen optie omdat ik geen reserve heb)
hij geeft deze foutmelding bij elk programma dat ik installeer als ik het van de server afhaal. het vreemde is als ik iets van internet haal(rechtstreeks dus) dan doet hij het wel?!?!?!?

"waarom installeer je het dan niet via internet"
omdat ik de configuratie van de programma's niet weet.

ik gebruik windows 7 pro engels(nog niet geactiveerd wordt vanmiddag gedaan)
mijn user account controll dingetje staat op het laagste niveau(omdat ik ******ziek wordt van de vraag "weet u het zeker")

kan iemand mij helpen????
 
Interessant is om de installatie-software vanaf de server te kopiëren naar je eigen pc en dan vanaf de lokale harde schijf te installeren.
[Dus een vergelijkbare setup alsof je het vanaf Internet download en dan installeert.]

EDIT: De suggestie van srpchulp is/werkt wellicht beter: UAC (= verhaal van "Wilt u doorgaan?" / "Weet u het zeker?") tijdelijk weer aanzetten.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
dit slaat echt nergens op.....

ik wilde de pc naar buiten gooien en ik dacht ik haal eerst een kop koffie en ga dan verder.

ik kom terug en hij doet het ineens???

als hij dat de volgende keer een uur eerder kan doen dan had ik nu nog haar :p

is verder opgelost ;) in ieder geval bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan