Ik kan sims 2 Double Deluxe Niet Installeren!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xRawrrGirl

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Ik kan hem niet installeren want als ik de CD - ROM erin doe dan gebeurt er Niks!
Als ik bij deze computer kijk dan staat er ook niks ofzo.
Ik heb een gewone Windows XP.
En ik heb het spel Gisteren gekocht bij de E-Plaza in enschede.

X

Ps. Als hier al een bericht over is Sorry dan, maar ik wil gewoon heel graag snel een reactie want ik wil heel graag spelen.

als je in 'computer' kijkt en je ziet niks, en er gebeurt ook niks denk ik dat het aan je cd speler ligt... probeer eens of de cd het op een andere computer wel doet... doet hij het wel op een andere computer kan je proberen om via een externe dvd speler het te installeren...

heb je maar 1 cd speler in je computer?
(en je weet ook zeker dat je een DVD speler in je pc hebt? en geen gewone cd speler?)

?

Ik heb er wel 2 in mijn computer zitten volgensmij dus ook een DVD drive maar als ik hem daar in doe dan komt er wel zo'n CD'tje naast de muis maar die gaat dan ook weer weg en voor op het spel staat ALLEEN GESCHIKT VOOR DVD

Maar sims 1 en alle uitbreidingpakketten doen het allemaal wel in dezelde computer en zelfde Drive

Laatst bewerkt:
sims1 zijn gewone cd roms, 2 is dacht ik dvd rom... probeer eens of andere dvds het wel doen in die drive? als dat niet zo is denk ik dat je een cd rom drive hebt

Jaa

Nou ik heb het geprobeert en hij doet het niet dus ik heb geen DVD drive maar Is de Sims 3 ook een DVD rom??

Want als dat niet zo is dan ga ik denkik sims 2 voor sims 3 ruilen met bijbetaling.

Wees er eerst maar eens zeker van of je een dvd drive hebt!

Staat meestal netjes aangegeven op de voorkant en anders kan je het zien in apparaatbeheer of simpelweg bij "deze computer".

Ook kan je overwegen, mocht je er echt geen hebben, om er 1 bij te plaatsen. Deze dingen zijn niet duur meer en voor een euro of 15 heb je een leuk dingetje.

Sims 3 is ook op dvd daar deze toch bijna 6 gig groot is.

:)

Nou ik heb hem al teruggebracht nu maar een vriend van me heeft sims 3 dus die mag ik misschien wel ff lenen en als die het doet op mijn computer dan koop ik hem zelf ook!

Maaar bedank voor jullie reacties! (L)

Nogmaals, heb je wel een dvd speler in je pc? Anders geldt voor the sims 3 exact hetzelfde! Het staat wel op de voorkant van de drive!

Test hier of je pc het spel uberhaubt aan kan, dat scheelt een hoop gedoe achteraf: www.canirunit.com

Zoek het spel op in de lijst (staat onder de T van The)

Plaats hier een screen van de uitslag.

Wees er eerst maar eens zeker van of je een dvd drive hebt!

Staat meestal netjes aangegeven op de voorkant en anders kan je het zien in apparaatbeheer of simpelweg bij "deze computer".

Ook kan je overwegen, mocht je er echt geen hebben, om er 1 bij te plaatsen. Deze dingen zijn niet duur meer en voor een euro of 15 heb je een leuk dingetje.

Sims 3 is ook op dvd daar deze toch bijna 6 gig groot is.

Ja maar dat is het hem!
Ze staan niet bij deze computer mijn Cd Rom En Dvd Station en ja het staat er voor op maar ze doen nu allebei niks meer en ze staan er niet meer bij!!
HELP

Staan ze nog in apparaatbeheer? Zo ja, knikker ze er daar eens uit (instalatie ongedaan maken) en start daarna de pc opnieuw op.

Je moet nu een melding krijgen van neiuwe hardware gevonden en ze worden opnieuw geinstalleerd.

Heb je daarna nog hetzelfde probleem, dan is er iets anders aan de hand.

Maar heb je twee spelers in je pc? 1 cd en 1 dvd speler? Welke werkt niet?

Want een dvd kan uiteraard niet afgespeelt worden in een cd speler!

Nee ze staan niet in Apparaatbehher en als ik ze wil installeren zegt ie dat er nog een installatie bezig is maar dat heb ik al een half jaar terug gedaan ofzo
En ja ik heb 2 spelers 1 Dvd en 1 Cd rom Speler
Hebben het eerder goed gedaan maar ineens niet meer

Mvg xRawrrGirl

Wat bedoel je met als je ze wilt installeren?

Kast al eens opengemaakt om te zien of de kabels er wel in zitten?

Oplossingen:

1. Maak je computerkast open en kijk of er geen snoertjes los zitten(tip: haal wel eerst de stekker uit t stopcontact voordat je de kast opent:p)

• Kijk of er voorop je CD/(DVD) Station het tekentje staat wat er ongeveer zo uitziet als het plaatje onderaan, zo niet dan zou ik eens op www.tweakers.nl (klik hier) gaan zoeken om een nieuwe CD/DVD drive te kopen

dvd_logo.jpg

Suc6:thumb:

Hmm???

Wat bedoel je met als je ze wilt installeren?

Kast al eens opengemaakt om te zien of de kabels er wel in zitten?

Als ik zegmaar de stations opnieuw aansluit komt er zo'n ballonnetje met Nieuwe hardware gevonden te staan en dan staat daar ergens installeren en dan staat er dat er nog een installatie bezig is!!

Misschien slim om je pc eens langs de pc boer te brengen. We zijn nu bijna een maand verder en echt duidelijk is je probleem niet.

Dus mijn advies, neem de pc mee naar een pc winkel en leg ze daar het probleem voor.

Daarbij staan er een bult vragen aan jou in dit topic waar nog geen antwoord op is gekomen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan