ik kan skype niet wissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Ik wil op de laptop van een vriend SKYPE vervangen door een recente versie. Op de laptop staat nog Skype 6.0. Maar ik kan de oude Skype niet wissen, ook niet met een gesofisticeerder programma. Hij weigert te deleten omdat hij de brongevens (?) niet terug vindt. Ik gebruik Windows10. Wat kan ik doen?

:( Windows 10 ken ik nog niet ( i.v.m. Skype ! )

Maar kijk maar ff in taakbeheer of je Skype actief hebt stop die daar maar, kijk maar of Skype niet ook ietsjes in windows-services afdeling aanwezig is ? stop die service daar ook maar
vervolgens op die manier probeer maar Skype dan verwijderen, en later andere nieuwste her-installeren.
Dit zal ook anders beter/ of best kunnen met Revo Unistaller pro. op force manier verwijdert worden ... maar daarover evt. strakjes toch, probeer maar eerst dus zoals boven aangegeven is ...

Kijk even dat ook ==>

Laatst bewerkt:
Je hoeft skype niet te deinstalleren, je kan skype updaten op twee manieren, via skype zelf onder de help knop kijken voor nieuwere versies, of via de downloadsite van skype een nieuwe setup downloaden en starten. De oude versie wordt hiermee automatisch vervangen voor de meest recente.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan