Ik kan sommige bestanden niet meer oepnen hoe kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThrillzillA

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 aug 2003
Laatst toen ik in mijn account een aantal bestanden wilde openen lukte dit niet meer. Ik gebruik overigens windows XP. De naam van de bestanden waren ook groen wat betekend dat ze beveiligd zijn. Ik heb deze bestanden niet beveiligd. Het vreemde is dat alleen een aantal bestanden dit probleem hebben. Vooral Word bestanden willen niet meer openen. Is dit een virus? En is dit te verhelpen want het waren belangrijke bestanden.

Met vriendelijke groet Daniel

Als een andere gebruiker op jouw computer die bestanden heeft aangemaakt en je hebt EFS aanstaan,dan kan alleen die gebruiker ze openen en jij dus niet,maar als je een aadmin account hebt,kun je eigenaar van de files worden,door take ownership.

Uhm wat is EFS? En hoe kan ik vanuit het administrators account de take ownership doen?? Bedankt voor de snelle reactie trouwens.

ThrillzillA,

Zorg ervoor dat je ingelogd bent als administrator of een account met adminstrator rechten.

Scan je pc op www.housecall.nl op virussen.

Verwijder ook alle spyware met spybot:

http://spybot.safer-networking.de/index.php?lang=en&page=download

En ad-aware:

http://www.lavasoftusa.com/

Doe wel een een update om de laatste virus definities op te halen en verwijder dan alles wat er met beide programma's gevonden wordt.

Heb je dan nog steeds een probleem, installeer word van je office pakket nogmaals.

Ik weet nu wat er mis was. Er was een worm virus op mijn pc. Door deze te verwijderen zijn er bestanden beschadigd geraakt. Helaas is mijn broer die de pc ook gebruikt vergeten welk virus het was. Iemand een idee om dat te verhelpen???

Toch bedankt voor de hulp saldos

Nopez hij heeft niets kunnen vinden. De virus is al weg het is alleen de schade wat die virus heeft achtergelaten wat verholpen dient te worden. I kkrijg de hele tijd te horen dat de bestanden beveiligd zijn of dat ze in gebruik zijn door ee nander programma. De virusscanner vond ook al niets. Nog andere suggesties? Want ik ben echt radeloos.

Cya and thnx voor de help saldos

Dat weet ik ThrillzillA dat hij niets vind. Dat was ook niet de bedoeling toen ik je het bestand gaf.
De enige reden dat ik het je gaf is omdat het je register repareert zodat je exe bestanden bijvoorbeeld kunt openen.

Is dat nog steeds het geval is is je register al gerepareerd nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan