ik kan windows media player er niet afgooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

braindropper

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2005
ik heb onlangs wmp 11 gedownloaded en geinstalleert, hij beviel me niet maar tot mijn grote verbazing zie ik geen enkele mogelijkheid hem te verwijderen.. kunnen jullie helpen?
(of als iemand een linkje zou kunnen geven van wmp 11 met graphic equalizer)

Deze al geprobeerd?

Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software > Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen > Vinkje weghalen bij WMP

Tha Devil zei:
Deze al geprobeerd?

Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software > Windowsonderdelen toevoegen of verwijderen > Vinkje weghalen bij WMP

hmm werkte niet maar ik heb het opgelost, ben naar configuratie scherm >> software updates weergeven en dan een rollback gedaan naar wmp 9.0 en toen 10 erop gezet bednakt voor je hulp :D maar nog een vraagje zit er in wmp 11 een graphic equalizer? ik kon hem nl nioet vinden...:confused:

Lange Pier zei:
Rechtsklik op de werkbalk, beeld, opties.

en ja hoor... het werkt nou heb ik daar gewoon een helemiddag mee zitten [censored] bedankt :D

Laatst bewerkt:
braindropper zei:
hmm werkte niet maar ik heb het opgelost, ben naar configuratie scherm >> software updates weergeven en dan een rollback gedaan naar wmp 9.0 en toen 10 erop gezet bednakt voor je hulp :D maar nog een vraagje zit er in wmp 11 een graphic equalizer? ik kon hem nl nioet vinden...:confused:

een rolback???????????? en hoe gaat dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan