ik kan windows niet meer instaleeren msi logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

bryan002

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
hallo ik heb het volgende probleem als ik men pc opstart krijg ik msi logo met vervolgen klik tab of del als ik op tab druk staat er driver fout a ik heb al f11 gedaan en f8 niets helpt vervolgens kan ik men cd van windws xp niet meer opstarten niets mis met de cdr driver wat kan ik doen
ook paar tips voor xp te instaleeren aub

Hoi,

wat gebeurt er als je F8 ingedrukt houdt tijdens de opstart?
Kun je niet naar de veilge modus?
Kun je niet naar de laatst bekende goed werkende instellingen?

Grtz.

Begin eens met msi logo uit te schakelen in de bios, start je pc sneller op en kun je zien of die de bios goed door loopt.
Daarna kijk je even of je cdrom/dvddrive wel als eerste drive staat ingesteld in de bios.
Als je dit hebt gedaan zou de windowscd op moeten starten.

msi

MSI NIET UITGESCAHKELD daarna druk ik op niets en kom ik op een scherm
waar staat
A:DRIVER ERROR
F1 RESUME

AL IK OP F1 KLIK BEGIND DE CDR TE DRAAIEN

WINDOWS KAN NIET WORDEN GESTART
OM DATR HET VOLGENDE BESTAND IS BESCHADIGD OF NIET GEVONDEN IS

WINDOWS-HOOFDMAP /SYSTEM32/HAL.DLL.

INSTALEER DIT BOVSTE BESTAND OPNIEUW

WAT KAN IK DOEN HELP ME AUB

F8 DOET NIETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het lijkt erop dat hij van floppy probeert te starten en dan niets vind. Zet eens als eerste boot device de CD en dan de HDD. Doe de windows CD in reader.
Goed op blijven letten en op de spatiebalk drukken als er gevraagd wordt om van CD te starten.
Voer dan een reparatie uit.

Als je al eerder vastloopt geef dat dan hier nog eens aan

Ron

Wat blijft hetzelfde? In mijn vorige post heb ik een klein stappenplan gegeven. In welke stap gaat het mis?

Ron

ik zet ales in de bios goed maar dan blokeert hij het scher valt uit na het opslaan en dan moet ik men pc opnieuw opstarten en als de cdr terug begind aftespeelen is het dat er een bestand tekorts is windows hoofdmap systeem32/hal.dll

Als hij de bios al niet op kan slaan zit daar de fout of werkt wat geinstalleerde hardware niet naar behoren.

Probeer als eerste een bios reset.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan