Ik kan WMP 9 niet installeren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skateboardje

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
13
Hallo luitjes,
Ik heb een programma (voor mijn MP3-speler) waarvoor je WMP 9 voor nodig moet hebben. Ik heb WMP 10 maar ik kan hem niet deinstalleren omdat ik hem nergens in het configuratiescherm kan vinden, zelfs niet met "Updates weergeven" aangevinkt. Als ik WMP 9 download en installeer komt er opeens een melding te staan van: your version of windows on this computer already contains a more recent version of WMP, en dan sluit hij zichzelf af. Als ik Uitvoeren > regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE > Microsoft > Windows > Currentversion > Uninstall aanklikt dan zie ik nergens Windows Media Player 10 staan of iets wat er op lijkt.

Ik heb 3 dagen gegoogled en ik krijg alleen maar dezelfde antwoorden die echt niet werken.

Alvast bedankt,
Ian
 
Op welke manier heb je die mediaplayer 10 eigenlijk geinstalleerd?
 
Xp ???

probeer dit eens:

Start > uitvoeren > RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall
 
Laatst bewerkt:
Xp ???

probeer dit eens:

Start > uitvoeren > RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

Moet ik dat "RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall" helemaal in het uitvoeren balkje Ctrl-V'en? Ook als ik alleen RunDll32 advpack.dll invoer, er gebeurt bij allebei niks.:confused:
 
Die hele regel invoeren, ja. Doe het met copy and paste. Copy: selecteer de regel en druk op Ctrl + C. Zet je cursor in het Uitvoeren-venster en druk op Ctrl + V.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik heb WMP 10 er vanaf gegooid, maar als ik nu WMP 9 installeer krijg ik telkens hetzelfde melding: your version of windows on this computer already contains a more recent version of WMP. WMP 9 zit er nog niet op ook al is hij ge-rollbackt. Want als ik op een muziek bestandje klik dan staat er "Er is een interne toepassingsfout opgetreden" dus ik neem aan dat er nu geen WMP meer op zit.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik heb WMP 10 opnieuw geinstalleerd want volgens mij had ik niet alles van WMP 10 er vanaf gegooid. Ik heb Windows Installer Cleanup Utility gedownload, maar ik vind daar niks in wat met Windows Media Player heeft te maken of wat er op lijkt.
 
Maar kijk nu nog eens onder configuratiescherm-software-updates weegeven of wmp 10 daar nu wel staat?
 
Huh? Nu staat hij er niet meer. Toen ik hem had weggehaald stond hij er wel, ik weet niet hoe hij opeens verscheen... Even op volgorde: in het begin (mijn eerste bericht) stond WMP 10 niet in het softwarescherm. Toen ik RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall invoerde bij uitvoeren, kreeg ik hem wel te zien in het softwarescherm. Ik verwijderde het. Maar ik wist niet zeker of ik alles verwijderd had dus ik installeerde het opnieuw zodat ik Windows Installer Cleanup Utility kon gebruiken om hem helemaal te verwijderen. Windows Installer Cleanup Utility zag ik ook niks in staan over WMP. En nu is hij ook opeens uit het configuratiescherm, zelfs als ik RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall nog een keertje ingevoerd heb.

Nu weet ik het echt niet meer.
 
Laatst bewerkt:
En als ik RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall invoer dan komt er geen schermpje te staan om het te deinstalleren ofzo, hoort dat of niet?
 
Dat weet ik niet zeker. Maar als ik ook even terug mag naar het begin:

1. WMP9 kon er niet op, WMP10 kon er niet af. Hoe is dat nu, kan WMP9 er nog steeds niet op?

2. Je hebt Windows XP, dus je zou Windows Media Player 11 kunnen installeren. Als dat lukt, zou die mp3-speler daamee misschien prima overweg kunnen.

Waarom probeer je dat niet?
 
Dat weet ik niet zeker. Maar als ik ook even terug mag naar het begin:

1. WMP9 kon er niet op, WMP10 kon er niet af. Hoe is dat nu, kan WMP9 er nog steeds niet op?

2. Je hebt Windows XP, dus je zou Windows Media Player 11 kunnen installeren. Als dat lukt, zou die mp3-speler daamee misschien prima overweg kunnen.

Waarom probeer je dat niet?

WMP 9 kan er inderdaad niet op, WMP 10 kon er wel vanaf. Maar ik heb gehoord dat als je WMP 10 er vanaf gooit, hij gaat rollbacken naar de versie 9. Maar bij mij gooit hij hem dan er vanaf zonder te rollbacken. Voor dat programma heb ik echt WMP 9 nodig. (Dat programma is om muziek op mijn MP3 te zetten).
 
Laat maar, ik heb een ander idee. Mijn vader heeft op zijn computer nog dat programma staan. Ik zet mijn muziek op dvd's en dan rip op de computer van mijn vader en zet ik het vanaf daar op mijn MP3.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan