ik kom er ECHT niet uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik zit al héél lang te zoeken naar een betaalde webhost. Maar ik kan tot nu toe niet vinden wat ik zoek...
Waar ik naar opzoek ben? Dit weet ik zelf ook niet precies, ik wil een SMF forum en in het begin is het dan nog klein maar me bedoeling is, is dat het veel groter wordt! Maar ik heb dus geen idee wat ik moet hebben. Misschien kan iemand een voorbeeld geven, diegene geeft dan het adres van een forum en vertelt hoe groot het is en/of hoeveel ruimte je hoster bied. Ook zou ik graag het dataverkeer willen weten. Misschien weet iemand deze gegevens van dit forum?

Maar omdat ik niet wist hoeveel ik nodig had ben ik van dit uitgegaan:
-1GB Ruimte
-10GB Dataverkeer
-Ik heb in iedergeval 1 MySQL database nodig
-En de hoster moet dus ook php accepteren
-Qua prijs heb ik ongeveer tussen de 30 en 40 euro per jaar, ik moet het namelijk van me eigen zakgeld betalen:evil:

Misschien zijn de eisen die ik hierboven gestelt heb wel te hoog of te laag, dan zou ik het fijn vinden als iemand me wil verbeteren...

Tjonge ik heb wel veel vragen zeg, sorry!

Groetjes Josephine

Maar omdat ik niet wist hoeveel ik nodig had ben ik van dit uitgegaan:
-1GB Ruimte
-10GB Dataverkeer
-Ik heb in iedergeval 1 MySQL database nodig
-En de hoster moet dus ook php accepteren
-Qua prijs heb ik ongeveer tussen de 30 en 40 euro per jaar, ik moet het namelijk van me eigen zakgeld betalen

1GB ruimte lijkt me wel erg veel. Je kunt hierop besparen, en je kunt later altijd nog uitbereiden. 10GB dataverkeer lijkt me wel rieel.

Tsja... voor onder de 40/50 euro... mag ik een webhost aanbevelen van de moderators?

Bedankt voor alle snelle antwoorden!!!!!

is dit misschien wat

http://www.e-visionz.nl/
Dit lijkt me wel wat! maar, ik zou dan het goedkoopste pakket moeten nemen en dat is maar 100mb ruimte! Is dit wel genoeg???

http://www.hostplan.nl/
Hierbij zie ik geen pakket wat bij mij past:(

VIP is ook te duur:(

Die topics heb ik al bekeken! Maar ik zal er nog eens goed naar kijken!!!
1GB ruimte lijkt me wel erg veel. Je kunt hierop besparen, en je kunt later altijd nog uitbereiden. 10GB dataverkeer lijkt me wel rieel
Hoeveel zou ik dan ongeveer nodig hebben qua ruimte?

Ja deze is inderdaad perfect!!! Alleen hierbij is nog geen domein naam inbegrepen dus die moet er dan nog bij á 9 euro. Ik zal hier even over nadenken!

Maar dan zit je nog steeds ruim onder de grens van 40,- / 50,- euro per jaar!

hallo allemaal,
-Qua prijs heb ik ongeveer tussen de 30 en 40 euro per jaar, ik moet het namelijk van me eigen zakgeld betalen:evil:
Als je me eerste bericht gelezen hebt dan is me prijs 30 á 40 euro, maar waarbij ik 40 euro stiekem bij me zelf al iets te veel vind:o Maar als er verder niks beters is denk ik dat ik dit maar moet doen...

Deze had ik ook al maar het ''onpeberkt'' data verkeer trekt dus heel erg aan. Ergens op internet had ik gelezen dat dit niet mogelijk was dus heb ik ze een mail gestuurd. Maar het dataverkeer is dus NIET onbeperkt, ze hanteren een gemiddelde van 4GB als je daaroverheen gaat krijg je een mail, en maxium is 7 á 8 GB Dus ik heb hier niet zo heel veel vertrouwen in, of het moet aan mij liggen?:rolleyes:

Ik zit nu alleen te twijfellen tussen hosting.watsnel.nl en www.webreus.nl. Watsnel heeft 250 mb meer ruimte en dat voor 1,50 per jaar meer. Maar nu zat ik op een pagina te kijken met allemaal meningen over webhosters(www.webhosters.nl) En daarbij was watsnel héél negatief!
-trage servers
-geen of incomplete antwoorden op vragen
-als je een probleem hebt laten ze weten dat ze zelf geen probleem zien dus dat ze er niks aan kunnen doen

De slechte helpdeks merkte ik zelf ook al! Ik had webreus een mail gestuurd met een aantal vragen en dezelfde mail ook naar watsnel. Van webreus kreeg ik binnen een half uur een zeer uitgebreid antwoord. En van watsnel kreeg ik vanmiddag pas antwoord waar alleen in stond: ''op al uw vragen: ja''

Verder helemaal niks!!!! Dus ik weet niet of ik voor de service(webreus) of voor de ruimte(watsnel) moet gaan!

Ik denk voor de service, wat denken jullie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan