Ik kom geen enkele usb meer in

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Hoi Helpmijers,

Sinds kort leest mijn computer geen usb sticks meer. Dit is natuurlijk heel onhandig. Hij wordt wel herkend, maar als ik hem wil openen krijg ik deze melding:Knipsel.jpg. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Hij leest trouwens geen een usb meer. Op andere pc's wordt hij wel herkend.

Mvg, Casper

Kijk eens bij apparaatbeheer of er foutmeldingen staan bij universal serial buscontroller.
Zo ja, zul je vermoedelijk je drivers moeten vernieuwen/aanpassen.

@vanschagen: het progje heeft niet gewerkt, heb alle mogelijkheden met het progje geprobeerd. Een w7 schijf heb ik niet.

@coenraad: Er staat dat hij normaal fungsioneert(of hoe je dat typt).

Ga eens naar systeembeheer->computerbeheer->schijfbeheer en kijk of je usb stick of schijf daar tussen staat.
Zo ja, zie je aan de linkerkant "initialiseren"
Wellicht werkt hij nu.

Is de virusscanner goed up-to-date? En heb je al een uitgebreide scan uitgevoerd?

Groeten,

Zolang ik met computers omga ( ong. 20 jaar ) heb ik dit nog niet meegemaakt. Normaliter zou er toch je HDD te zien moeten zijn.
Om aan een windows dvd te komen is niet zo moeilijk en gebruik er de licentie bij die op je machine staat.
Zorg er wel voor dat je de juiste versie gebruikt.
Vanwege de regels kan ik hier niet op verder gaan.

Oke, hier niet, kan u het via de mail doen?
Ik zou trouwens niet weten hoe ik zo'n dvd moet maken...
Mijn laptop is trouwens zowizo een beetje raar, ik krijg al deze meldingen bijv. dat ik geen backup kan makengeen backup.JPG En dat ik geen systeemherstelpunt makensysherstel.JPG

Mvg, Casper

P.S. wat moet ik nu?

Geef eerst eens de specificaties van je laptop.
Dat het een Acer is is wel duidelijk, maar dat is echt niet voldoende.
Wellicht is je recoverpartitie niet beschadigd, dan kun je hem alsnog terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Aanvulling. Probeer het eens met "fix it" van Microsoft op te lossen.

http://support.microsoft.com/fixit/

Laatst bewerkt:
Ik heb het al meerdere X-en met Fix It gedaan, maar heeft niet geholpen.
Voor mijn systeem zie deze link.

Mvg, Casper

Wellicht is de USB gebeuren op het moederbord defect.
Doet er überhaupt er wel iets op die poort(en), staat er stroom op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan