Ik kom maar niet op de ebay site.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Wat ik ook doe, ik kom maar niet op de site van ebay. Iedere keer krijg ik de melding dat de pagina niet beschikbaar is. In de beveiliging staat ssl2,0 ssl 3,0 3n tls 1,0 aangevinkt.
Weet iemand raad??
mvrgr. Kanyarat.

hallo

Voor ebay moet je je beveiliging niet al te hoog hebben staan in EXTRA-Internet optyies en dan naar beveliging zet die of op aangepast en pas het daar aan naar wat jij nodig vind maar niet te hoor normaal is goed genoeg

hopeloijk werkt het dan :o

Toch moet je het eerst in de hoek van je beveiliging zoeken.
Hoe is het met het beleid van cookies? Staat die erg hoog ingesteld? Heb je toevallig Norton op je PC?

Hallo Raymond,

Nee, Norton heb ik niet en volgens mij zijn cookies helemaal niet ingesteld. Ik zou tenminste niet weten hoe dat moet.

Kijk bij extra en dan internetopties bij het tabblad beveiliging. Daar kan je ook je Cookies instellen.
Ik ben ook benieuwd wat er gebeurt als je een andere browser zoals Firefox probeert.

Het wordt steeds vreemder. Als ik op mijn startpagina op ebay klik, dan kan het bestand niet gevonden worden. Als ik ebay.nl als zoektekst opgeef en ik klik vervolgens op ebay.nl kan het bestand eveneens niet gevonden worden, evenals in google.
Ik kreeg echter een mailtje van ebay, en als ik daar ergens op klik dan kom ik wel probleemloos op de ebay site terecht:confused:

We moeten maar eens zaken gaan uitsluiten.

Heb je al op spyware gescand met Ad Aware en Spybot Search and Destroy? Leeg je map tijdelijke internet bestanden eens en gooi al je cookies eens weg. Draai vervolgens CC Cleaner en kijk dan eens of het werkt.

Dat doe ik regelmatig om de boel schoon te houden, maar ook daar zit het niet in. Raar dat ik op een andere manier wel op de site kan komen.

Als ik op de startpagina op e-bay klik krijg ik "pagina niet beschikbaar". Als ik bij zoeken e-bay intik en ik klik op de gevonden site, dan kom ik direct op de e-bay site. Vreemd, maar het is zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan