Ik kom mijn hardeschijf niet meer in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mss een hele domme vraag (probeer zelf ook een beetje mee te denken) maar als je me laatste fototje ziet van Schijfbeheer dan zie je volume (D) boven aan staan. Maar daarnaast staat:

Capaciteit: 19.53 GB
Vrije ruimte: 19.50 GB
Percentage vrij: 100 %

En er staat nix bij Bestandssysteem.

Betekend dit alles dat er helemaal geen bestanden op staan?

Dat betekend dat windows dat bestandssystem niet wil zien, terwijl er in die GPEDIT32 07 staat, dat het een NTFS schijf zou moeten zijn, maar op een een of andere manier wordt het toch niet herkent, en daar kan ik de vinger niet opleggen.

Vandaar dat ik elke keer om een screenshot van schijfbeheer wil hebben, omdat te controleren.

Denk dat je op zoek moet naar recovery programma's zoals R-Studio en GetDataBack for NTFS, want hier heb ik ook geen oplossing voor, alle partitiegegevens kloppen, maar erop komen ho maar.

Je kunt ook nog TestDisk for windows, lees daar eerst alles erover, want het is een spartaans progje.

Haha, ja dat proggie had k de vorige x gebruikt. Helemaal top. Alleen bij dit x wil t niet werken. Hij leest geen bestanden. K zal es kijken naar die andere programmas.

Echt super dat je me heb geholpen. Bedankt voor alles :thumb: :thumb:

Heey,

Het is gelukt!! K heb R-Studio gebruikt en al mn bestanden zijn terug! K kom nog steeds me schijf niet in maar dat geeft nix. Jij heb r voor gezorgd dat k weer de gelukkigste vrouw van de wereld ben :thumb: . Tnx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan