ik kom niet op hotmail en msn!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

willy86

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik kan de laatste weken niet meer op hotmail en msn komen, wel op dmsn, ander msn proggie, bij hotmail zegtie dat de pagina niet kan worden weergegeven (al na een sec) en op msn krijg ik ook het bekende schermpje, maar msn ligt er niet uit :(
mn pa kan niet meer inloggen op z'n bankzaken, dan krijgt hij hetzelfde als bij hotmail,

ik heb het wel is eerder gehad, maar dan moest ik gewoon ff resetten en deed ie het weer, maarja

mischien mis ik een bestand?

iemand helpen plz, want anders moet ik alles eraf gooien, ben ik alle muziek bestanden weer kwijt, want heb alleen de c-schijf waarop ik kan opslaan, helaas

plz help,

willy

heb je een virusscanner?

je kan ook online scannen (op virus.pagina.nl staan wel wat links)

en download eens adaware van download.com

draai die ens...

en STEL dat je zou gaan formatteren, dan kun je verschillende partities maken, zodat je pc denkt dat het 2 schijven zijn.. heb je 1 backup schijf en de andere kun je formatteren..

Dit ligt niet aan msn zelf.... het ligt aan je internet verbinding omdat je ook niet op andere sites kan komen....

neem contact op met je provider....

Heel vaak krijgt de computer de schuld van allerlei internetproblemen terwijl ze vaak veroorzaakt worden door de provider, slechte zaak als je het aan mij vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan