ik heb gister bijna de heledag fanatiek call of duty 4 gespeeld maar nu kom ik niet meer verder.
ik zit in de missie dat je van die kernbommen uit de lucht moet halen in ambush ( zo heet dat geloof ik in de multiplayer
die missie die daarna komt dan zit je in een truck en komen er andere trucks achter je aan en daar moet je op schieten dat gaat makkelijker maar dan komt er een helikopter achter je aan en moet je met een rocketlauncher op schieten dat gaat ook nog dan sta ik stil onder een brug en word er dit gezegt:
SSgt. Griggs: Yeah nokidd - oh **** he's about to take out the bridge!
Gaz: Stop the bloody truck!
en ik sta ook al stil
daarna hoor ik alleen maar het geluid van een helikopter boven me en zie ik die ook niet meer en zit Gaz een beetje raar achter het stuur te doen net alsof hij rijdt en die anderen zitten wat raar te wiebelen
ik heb ook al een paar keer restart level gedaan maar kwam ik op precies hetzelfde uit
wie weet wat ik moet doen nu?
alvast bedankt
greetz,
kvbmaster
ik zit in de missie dat je van die kernbommen uit de lucht moet halen in ambush ( zo heet dat geloof ik in de multiplayer
die missie die daarna komt dan zit je in een truck en komen er andere trucks achter je aan en daar moet je op schieten dat gaat makkelijker maar dan komt er een helikopter achter je aan en moet je met een rocketlauncher op schieten dat gaat ook nog dan sta ik stil onder een brug en word er dit gezegt:
SSgt. Griggs: Yeah nokidd - oh **** he's about to take out the bridge!
Gaz: Stop the bloody truck!
en ik sta ook al stil

ik heb ook al een paar keer restart level gedaan maar kwam ik op precies hetzelfde uit

wie weet wat ik moet doen nu?
alvast bedankt
greetz,
kvbmaster