ik kom niet verder in cod 4 wie kan mij helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik heb gister bijna de heledag fanatiek call of duty 4 gespeeld maar nu kom ik niet meer verder.
ik zit in de missie dat je van die kernbommen uit de lucht moet halen in ambush ( zo heet dat geloof ik in de multiplayer
die missie die daarna komt dan zit je in een truck en komen er andere trucks achter je aan en daar moet je op schieten dat gaat makkelijker maar dan komt er een helikopter achter je aan en moet je met een rocketlauncher op schieten dat gaat ook nog dan sta ik stil onder een brug en word er dit gezegt:

SSgt. Griggs: Yeah nokidd - oh **** he's about to take out the bridge!
Gaz: Stop the bloody truck!

en ik sta ook al stil:confused: daarna hoor ik alleen maar het geluid van een helikopter boven me en zie ik die ook niet meer en zit Gaz een beetje raar achter het stuur te doen net alsof hij rijdt en die anderen zitten wat raar te wiebelen

ik heb ook al een paar keer restart level gedaan maar kwam ik op precies hetzelfde uit:confused:

wie weet wat ik moet doen nu?

alvast bedankt

greetz,
kvbmaster

Ik heb het spel al uitgespeeld, maar je uitleg kan ik niet zo goed begrijpen, Waarschijnlijk gaat de helikopter de brug opblazen waardoor jij en je team de vijand die je begint in te sluiten op de kapotte brug die met je afknallen:D Anders kan je even naar deze walktrhough kijken

bedankt voor die walktrhough het is op dit stukje http://www.mycheats.com/view/section/19696/20062/call_of_duty_4__modern_warfare/xbox_360
die de eerste 2 plaatje heb ik gehad maar dan zit ik hier vast:
Naamloos.jpg
daar staat de auto dus stil en rechts van dat plaatje zie je een berg en daar waren ook 2 helikopters en zaten ze in een andere auto ook te schieten het is heel vaag allemaal maar hopelijk zegt dit wat meer:P het kan ook zijn dat het een fout is in mijn spel wat ik dus denk want die auto's rijden niet door en toch lijkt het dat gaz enzo denken dat ze rijden

Laatst bewerkt:
dit gebeurd meetal als er een cheat/ trainer woord gebruikt.
schakel deze tijdelijk uit.

moet ik de trainer ook uitlaten bij het stukje met de brug met de helikopter enzo?

ja vergeten te zeggen tiss wel een beetje moeilijk als je op aller moeilijkst speelt:P heb ik call of duty 4 na dat level nu uitgespeeld?

Laatst bewerkt:
Jep na dat level heb je hem al uitgespeeld:):D:rolleyes:

ik kan me herinneren dat een vriend als laatste level in een vliegtuig had of is dat arcade mode?

Dat is inderdaad in Arcade Mode die krijg je pas wanneer je het hele spel hebt uitgespeeld:D Je kan hem in Arcade Mode vinden en daarna --> Epilogue daar vind je dan die level:):D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan