Ik kreeg een validatie hulpprogramma, waar moet ik em plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Via een bepaald kanaal liep ik aan tegen een hulpmiddel om het valideren van XP updates te vermakkelijken. Ik heb het vermoeden dat het niet helemaal is zoals het moet maar wil ermee experimenteren...

Heeft iemand in de peiling wat ik hier heb en in welke map ik dat hulpmiddel moet zetten om em te laten werken?

:confused: ;)

Ik denk dat je een illegaal tooltje hebt wat in een windows systeem map zou moeten werken.

De validatie controle van Microsoft update werkt toch ook prima?

Op deze computer zekers...maar boven.....corporate en wordt toch geupdate, automatisch echter als je zelf wilt updaten dan dus niet...en daar moet dit tooltje voor werken..

Heb em via Grabit, Eweka, Nieuwsgroep.....

Maar als ik het goed begrijp: C, Windows, system of system 32?

:p

Ik heb geen idee waar microsoft validatie tools plugins verstopt.
Maar het zal zeker een systeem file zijn.

Wel vreemd als aut. updaten wel werkt, en handmatig niet.....

Het is echt zo...als je een corporate XP gebruikt (ook van internet) dan kon je gewoon updaten, handmatig en automatisch.

Nu echter, als je handmatig update kom je vast te zitten. En Windows zegt dan ook dat je key "illegaal" is maar als je de automatische update inschakelt je er gewoon gebruik van kan maken.

Dat deed ik ook, ware het niet dat ik gisteren ging optimaliseren met oa hitmanpro en nu bleek dat Spybot die validatiesoftware als spyware ziet en dus verwijderd heeft.

Vanmorgen gaf de computer dan ook aan dat er (zogenaamd ) geen virusscanner aanwezig was. (veiligheidscenterschildje met kruis stond in de taakbalk). Die scanner is er dus wel en zelfs helemaal bij (Avast).

Toen...ik liet het maar zo, kwam ik bij het zoeken in nieuwsgroepen dat programmaatje tegen, FTD, ik zet em er wel ergens in...zie wel wat er gebeurd...eerst maar een controlepunt in systeemherstel en dan maar patchen...

Vind het wel leuk zo te experimenteren. Bedankt voor je reactie!

:thumb:

Veel mogelijkheden!, Ga het zeker uitproberen; eerst eerst vinken en als dat niet lukt dan dat tooltje installeren en dat moet zekers en vast in de system32 map als vervanger voor de LegitCheckControl.dll

Thank you!

Franz...jouw tip helpt! Hoef dat tooltje vooralsnog niet te installeren!

groet

tooltje

Waar moet tooltje heen!!!!

C:\windows\system32\LegitCheckControl.dll

Groeten Columbo:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan