ik krijg altijd als ik me aanmeld de melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik heb msn 7,0 en ook de optie die ik eiglijk niet gebruik van op basis van een mobiel nummer contactpersonen toevoegen heb ik staan en tog krijg ik telkens ik me aanmeld de melding dat er een nieuwe versie van msn messenger beschikbaar is:(.(wow wat een zin:eek: ) is der alweer een update? want als ik dan wil downloaden zegtie dat het over de versie msn 7,0 gaat:confused: en die heb ik al

:edit: huh dit is raar: hij geeft alleen de melding bij mijn emailadres en niet bij degene van mijn broer of moeder:o

Laatst bewerkt:
vaag, het is idd nu wel verdwenen:confused: en wat nog vager is: mijn broer heeft al 250 megabyte opslagruimte voor zijn hotmailaccount, maar ik niet:confused: doen ze misschien met kleine stappen? i.p.v. dat ze dan een week of 2 wachten en dan iedereen dezelfde kansen geven:(

tzal wrs voornamelijk door gmail komen: die zitten al aan 2 gigabyte!!! maar ik zie uiteraard hotmail dit niet gratis doen:confused: ze hebben ook een heel pak meer gebruikers dan gmail omdat je daar bij uitnodigingen moet verzenden.

btw is gmail nu eig nog altijd beta? kheb wel gmail maar kzie het nergens(en heb ook nog 50 uitnodigingen:p;))

Geplaatst door skelle
tzal wrs voornamelijk door gmail komen: die zitten al aan 2 gigabyte!!! maar ik zie uiteraard hotmail dit niet gratis doen:confused: ze hebben ook een heel pak meer gebruikers dan gmail omdat je daar bij uitnodigingen moet verzenden.

btw is gmail nu eig nog altijd beta? kheb wel gmail maar kzie het nergens(en heb ook nog 50 uitnodigingen:p;))

GMAIL is beta ja. (en >2 GB; 2218.946733 megabytes (and counting) of free storage)

En zie: http://www.helpmij.nl/index-news.php?id=613

Laatst bewerkt:
als je je instellingen bij hotmail goed zet, ergens in amerika woon je tel. enz. Dan krijg je ook 250 mb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan