Ik krijg Automatische updates niet aan. HELP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hoi,

Ik moet mijn automatische updates aanzetten om windows XP updates te kunnen downloaden. Maar ik wat ik ook doe, ik krijg ´m niet aan! Word er echt gek van. Ik wil gewoon de Windows Updates installeren omdat ik net Windows er opnieuw opgezet heb.

Kan iemand mij helpen de updates te installeren, of in elk geval die automatische updates aan te krijgen?

Alvast heel erg bedankt.

Sam

PS - Op de bijlage zien jullie de instelling die ik nu al 1000 keer heb gegeven, en op de achtergrond zien jullie de status die ik heb volgens xp. Om gek van te worden dus.

Bijlagen

• printscr.jpg
    printscr.jpg
    80,1 KB · Weergaven: 72
Dat zou inderdaad ook wel erg handig zijn. Gelijk doen dus! is oko weer een stuk veiliger.

Ik heb het ook op `elke dag` geprobeerd, maar ook dan doet ie het niet. En bij die link die ik van Winnie de Pooh kreeg, zag ik dus dat ik automatische updates NIET aan had staan (zie bijlage bij eerste bericht).

Sam

Nee, het is helemaal niet opgelost. Ik blijf dus bij link zien dat ie uit staat, dus ik wil ´m aan zetten. Maar dat doet ie dus niet (zie dus die bijlage). Ik heb ´m al 100 keer op automotische updaten gezet, maar hij blijft zeggen dat ie uit staat!!!

ik herken dit probleem van ergens, zal es ff 5 minuten nadenken want ik heb het ooit kunne oplossen, maar hoe het ook alweer was...

Probeer deze eens :)

Onderstaande code plakken in kladblok en als RepairAutoUpdates.bat opslaan en daarna dubbelklikken en rebooten..
Code:
net.exe stop wuauserv
regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wuweb.dll
regsvr32 /s jscript.dll
regsvr32 /s atl.dll
regsvr32 /s softpub.dll
regsvr32 /s msxml3.dll