Ik krijg BSOD met mijn nieuwe pc als ik wow speel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Trust ( of een ander sh..t-merk) optische muis toevallig ?

Of: Comodo firewall ?

Greetz,

Harry.

PS.:

ja ik heb een trust muis en toetsen bord en als het goed is, is die up to date, en als ik me goed kan herinneren had ik de problemen al voordat ik die hardware had gekocht maar goed... hoezo heb je wat ideeën voor mij om dat uit te testen? ik neem aan die drivers helemaal verwijderen standaard spul gebruiken (als ik dat heb ) en dan nog is testen?

en ik heb geen Comodo firewall denk ik, nog nooit van gehoord ik heb gwn dat Windows ding en norman virus control

Dankje voor je reply :)

groetjes xD
Grabinus

Laatst bewerkt:
ja ik begrijp dat die driver voor complicaties kan zorgen maar... kijk naar de andere problemen die ik heb... zoals de andere BSOD want ik krijg er meer dan 1 en de kleuren die wazig worden tijdens het spelen van een game kan dit allemaal komen door dat eene kmwdfilter.sys bestand? en als dat zo was waarom krijg ik dan verschillende BSOD en sowieso krijg ik eiglk al1 tijdens gamen BSOD's het is 1x voorgekomen in windows maar dat was in de tijd dat de pc 1x per dag uitviel (ong 2-4uur gamen) dus dit vind ik vergezocht, terwijl wel een paar van de vele BSOD dat kmwdfilter.sys bestand aangeef als de oorzaak....en de wow (world of warcraft) errors kunne hier ook niet mee verklaard worden want na me eerste BSOD (met ander geheugen) die ik heb gehad kom ik dus ook dat spel niet meer in omdat de files corrupt zouden zijn terwijl ik zelfs deze keer bijna heel het spel via de official site via de official downloader heb gedownload :(

Laatst bewerkt:
Hoi !

Garantie kan ik je niet geven, maar ik heb hier meerdere keren dit soort problemen opgelost door een nieuwe muis aan te schaffen.

En ik heb een paar jaar ervaring......

Wat er verder nog aan je PC mankeert.....op het moment geen idee, maar ik zou eerst dit probleem oplossen, daarna help ik je met plezier verder.

Greetz,

Harry.

ok ja ik had al een andere driver erop gezet voor me muis toen ik me pc terug kreeg (met nieuw geheugen) en de BSOD die ik kreeg ging ook niet over dat bestand dus ik denk dat dat wel goed zit :) misschien kreeg ik wel die BSOD die aangaf dat kmwd de oorzaak was omdat me systeem toen al niet stabiel was, maar aangezien ik dus nu ook die andere driver erop heb denk ik dat dat wel goed zit ja zou je me dan wille helpe met de andere problemen die ik heb? plz :)

#Edit#
nja ik zit nu te kijken en ja het is bekend dat precies met de muis die ik heb problemen zijn met het stuurprogramma en ik heb een goeie site gevonde waar ik de hotfix kan downloaden op http://www.unisupport.net/lang/en/tevion_laser_mouse1600.htm

maar.. ik ben niet super met drivers en ze vragen of je eerst de oude software er af wil halen, maar hoe precies doen ik dat plz leg het me ff uit dan zet ik die andere erop en kune we maybe kijken naar me andere problemen

Ty
Grabinus

Laatst bewerkt:
Hoi !

Start - Configuratiescherm - Software.

Hier kun je de betr. driver verwijderen.

Daarna de nieuwe installeren....klaar !

Greetz,

Harry.

ok dat was dom ik had al gekeken in die lijst mr zag niks staan denk eroverheen gekeken :S ok maar ik heb nu de hotfix dus aan de muis kan het sowieso niet meer ligge, dus zou jij of iemand me veder wille helpen met mijn probleem?

Laatst bewerkt:
ugh ik heb nog steeds dezelfde problemen en nog geen oplossing die werkt voor mij...

Hoi !

Eerst geheugen testen: draai memtest ( http://www.memtest86.com/download.html ; download en brand de .ISO-file op CD. Start hier vervolgens van op).

Laat het programma tenminste een uur draaien, liefs langer.

Krijg je foutmeldingen heb je de oorzaak van je probleem gevonden.

Daarna: Start - uitvoeten - verifier.exe intrommelen - OK.

Hierdoor worden alle drivers geverifieerd.

Foutmeldingen ?

De betr. driver(s) verwijderen en/of er andere voor zoeken.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Eerst geheugen testen: draai memtest ( http://www.memtest86.com/download.html ; download en brand de .ISO-file op CD. Start hier vervolgens van op).

Laat het programma tenminste een uur draaien, liefs langer.

Krijg je foutmeldingen heb je de oorzaak van je probleem gevonden.

Daarna: Start - uitvoeten - verifier.exe intrommelen - OK.

Hierdoor worden alle drivers geverifieerd.

Foutmeldingen ?

De betr. driver(s) verwijderen en/of er andere voor zoeken.

Greetz,

Harry.

Hey

Ik had al een mem test gedraaid ong 4uur lang (of langer)

en ik had verifier.exe uitgevoerd laten zoeken voor drivers ensow daarna de pc opnieuw opgestart en geen foutmeldingen

Hoi !

Behalve het tooltje van de fabrikant om je HDD te testen heb ik verder geen oplossingen meer.

Denk es na over een nieuwe installatie incl. de nieuwste drivers.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Behalve het tooltje van de fabrikant om je HDD te testen heb ik verder geen oplossingen meer.

Denk es na over een nieuwe installatie incl. de nieuwste drivers.

Greetz,

Harry.

ik had al een hdd test gedaan op advies van iemand op deze forum en me hdd kawm 98% uit de test

ik heb windows in totaal denk 3 opnwe erop gezet dus ook de drivers

ja ik weet het.... ik kom er ook egt niet uit wrom denk je dat ik op forums hulp ben gaan zoeken hehe

het is hoogstwaarschijnlijk dat ik gwn een dikke hardware fail ergens in de pc heb wat complicaties oplever of misschien ligt het aan de bios... wie weet..
waarschijnlijk is dit zn pc van 1 in de 100.000de die dat wel is heeft

Gelukkig.. kan ik waarschijnlijk mn pctje inruilen voor een nwe met dezelfde setup

Laatst bewerkt:
Hey iedereen
waarschijnlijk was het mn moederbord van af het begin al ik hoop dat de andere mense met dezelfde problemen hier iets mee kunne

nja ik krijg over een paar dagen een nieuwe pc dus ik zet de vraag op opgelost
Harry Snor en phantom819 en de rest hartstikke bedankt voor jullie hulp

Rustig.
Grabinus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan