ik krijg de heletijd een blauwe scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
126
hoi mensen

wie kan me helpen ik krijg de heletijd een blauwe scherm tezien met dit informatie

Er is een probleem gevonden, Windows is afgesloten om schade te voorkomen

UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met stopfout ziet,
moet u de computer opnieuw opstarten, Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt

Als de probleem zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schaklen, schakel BIOS-geheugenopties
zoals caching of het maken van schaduwkopieen uit

als u voor het verijderen od uitschakelen van onderdelen de veilig modus moet gebruiken,dient u de computer op te starten, op F8 te drukken om de geavanceerde opstartopties te selecteren en volgens de veilig modus te kiezen

Technische Informatie (Mogelijk in het Engels)

*** STOP: 0x000000ED (0x865900,0x0000006,0x00000000,0x0000000)

-----
ik heb alles uitgeprobeerd met die veilig modus ook niets werkt
 
Sinds wanneer is dat? Recent nog nieuwe hardware gekocht of nieuwe software geinstalleerd?
 
sinds gisteren, ik heb niets gekocht of geinstalleerd?
 
Als je een kast heb i.p.v. Laptop???........
Ik heb ook zo'n probleem gehad en het was een "schrijffout"

Haal de STROOM van je PC,maak de kast open en kijk naar de kabel die van je Harddisk naar je Motherbord(grote printplaat)gaat,als er een zelfde aansluiting(een 2e)op je Motherbord zit,sluit die kabel van je Harddisk dan hier op aan en probeer het nog eens,voor mij was dat DE oplossing

Succes en groetjes Quikfit

P.S. Laat ff weten of het gelukt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan