ik krijg een dll niet van de computer CuteShell.dll wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Ik heb geprobeerd cuteftp te verwijderen wat grotendeels gelukt is, maar er blijft één bestandje hangen wat niet weg wilt gaan. Iemand enig idee?

Het gaat om:

CuteShell.dll

Kan met regedit. maar als je geen ervaring hebt met zo iets zijn er ook programma's vor te downloaden zoals regcleaner maar pas wel op wat je verwijderd.

Het programma zit nog in het lijstje onder de rechtermuisknop, maar hoe krijg ik dat weg? Alle bestanden zijn al weg, maar dat dll bestandje gaat mogelijk pas weg als dat programma wat niet meer werkt gestopt is.

Probeer het in de veilige modus. F8 tijdens opstart pc.
Verwijder het bestand en start opnieuw op.

Hoi Mirandaonline,

Gaat de .dll nou niet weg of de vermelding in het rechtsklik lijstje niet? (Zijn twee verschillende dingen.)

Groetjes,

Pieter

Ik zit op dit moment achter de computer van mijn moeder dus kan het ff niet controleren, maar idd de veilige modes heb ik helemaal niet aan gedacht.

dank je

Nee, het helpt niet, want ook in de veilige modes werkt het resterende deel van het programma.

Hoi Mirandaonline.
Download Regclaner 4.3.

http://users.pandora.be/blados/downloads/regcleaner.htm

Als de regcleaner hebt gedownload en geinstalleerd hebt, ga dan eerst naar:

Opties > Register opschonen > Methode > Op automatische zetten ( aanvinken).

Vervolgens Naar tabblad Extra > register opschonen > VOER ZE ALLE UIT.

Ben voorzichtig in het gebruik van de Regcleaner. Mocht het ooit onverhoopt toch nog mis gaan, heefd Regclaener een Backup. Die vind je onder het tabblad reservekopieen. Succes.

Laatst bewerkt:
Het is microsoft regcleaner kun je weinig in instellen

Sjj.
Sorry had niet in de gaten dat het om de microsoft regcleaner ging.
Sjj, die link om m.$ regcleaner te downloaden werkt bij mij niet!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan