denn1s12345
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2011
ik de melding ook al bij een ander spel gehad die het gewoon altijd heeft gedaan. en ik heb echt geen idee hoe ik dat oplos.
please help mij??
please help mij??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beschrijf wat voor een melding, als je de foutmeldingscode hebt, kun je het al veel makkelijker opzoeken wat de oorzaak is. Beschrijf ook wat er gebeurd! En welk spel bedoel je?
mr32(welkom op dit forum
)
Wat is je OS? Probeer is in de compatibiliteit te runnen? Of als administrator? (de meest voorkomende oplossingen)
Probeer (als de bovenstaande tips niet werken) het eens het spel te herinstalleren? Als er bestanden niet helemaal goed zijn, gaat dat meestal in de het begin fout. Als je hem herinstalleerd, vervangt hij alle bestanden (behalve de savegames natuurlijk) door de originele.
Al zou een fatsoenlijk spel dat wel in de error aangeven...
Daar zal ik maar heel voorzichtig mee zijn! Meestal is het dan het feit dat je gewoon een verkeerde (misschien wel schadelijke) cracks hebt gebruikt. Bedenk wel dat dit illegaal is! Ik mag je hier volgens mij officieel geen tips over geven, maar ik zeg: ga er nog maar wat andere zoeken. Ze werken niet allemaal! Ik hoop ook dat je van te voren je Virusscanner er eens naar hebt laten kijken, want crashende cracks vind ik niet zo betrouwbaar...
En met je pc kan niet zo snel iets mis zijn als andere spellen wel werken, en er geen andere vreemde dingen aan de hand zijn. Dit is echt een 'software fout', geen hardware "failure"...
Veel succes,
mr32![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.