Ik krijg een map niet verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik wil een map deleten op mijn schijf.. het is een documents en settings map, die ineens op mijn data partitie is gekomen ( niet op windows partitie)..ik weet zeker dat er niets belangrijks in staat..maar ik krijg hem niet geopend. Ik kan naam mijn naam, dan local settings, dan temp en dan krijg ik een access is denied fout.. Kan hem niet wissen via Safe boot, of Shift Del, of wat dan ook, heb ook al progjes gebruikt maar die lukt het ook niet.. weet iemand hoe dit moet? Desnoods met brute kracht zeg maar? Het is ook geen spyware of zo, want heb NET mijn pc geformatteerd...

misschien staat er een bestandje in die map in je systeembeheer. ff uitzetten en dan nog x verwijderen

dan moet je kijken of je in je systeembeheer een proces ziet dat ongeveer gelijknamig is en die moet je uitzetten

Het is de temp map uit mijn Documents and Settings (Documents and Settings, Allard, Local Settings, Temp, {AB9ACB98-ABD5-4AA2-9221-974C6781BB32} ..die lange naam is de naam van de map..

Dus lijkt mij dat het misschien iets is wat ik gedownload heb? Maar ik kan de temp map niet openen, dus weet niet welk bestand het is.. access denied krijg ik dan..(file protected of in use)...

hmm als het in use was zou het een andere file zijn. heb je al geprobeerd of hij te verwijderen is na opnieuw opgestart te hebben

open de map

en verwijder alles wat je kan verwijderen uiteindelijk komen er een paar bestanden die niet weg willen. kan je dan ff de namen van die bestnaden geven

haha ja nee dat gaat dus niet...
heb alles verwijderd in die map, alleen er blijft dus 1 map over die {AB9ACB98-ABD5-4AA2-9221-974C6781BB32} heet.. en die kan ik niet openen om de bestanden te kijken... dan krijg ik die melding meteen..zonder dat ik de inhoud zie van die map...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan