ik krijg geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

1mannetj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
ik heb vandaag Assassins creed gekocht. maar toen ik heb geinstaleerd had en probeerde te spelen deed het beeld het niet...
de geluiden die je hoort te krijgen waren er wel gewoon, en het beeld sprong soms van helemaal wit naar helemaal zwart.

ik heb heb ook op de laptop van mijn zus geinstaleerd en daar doet hij het gewoon, weet iemand wat er fout kan zijn?

alvast bedankt :thumb:

Niet als je geen gegevens plaatst van je pc/laptop waarop je het wilt spelen.

Test het eens hier: www.canirunit.com Spel opzoeken in de lijst en de uitslag hier plaatsen middels bijvoorbeeld een screenshot. Zien we meteen welke hardware eventueel niet voldoet. Ik vermoedt dat het de videokaart gaat zijn.

ik had wel een screen shot kunnen laten zien maar daar heb je volgensmij niet veel aan, want het is gewoon helemaal zwart en soms helemaal wtt.
en het is idd de video kaart...
daar kan ik toch niks aan doen zonder iets te kopen?

Euh, ik bedoel een screen van de uitslag van de test...

En een videokaart kan je inderdaad alleen verbteren door een andere te kopen. Dat kan over het algemeen wel met een pc, niet met een laptop. Jammer genoeg geef je ook niet aan of je zelf ook een laptop gebruikt of juist een pc.

Laatst bewerkt:
sorry dit is de 1e keer dat ik op dit forum zit, en ik heb allebij, laptop en gewone PC en hij doet het op allebij niet. maar ik weet nu wat ik weten wil ^^ bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan