ik krijg geen geluid?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastah G

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
hoi,

ik krijg bij me pc geen geluid meer terwijl ik alle drivers en updates heb geinstalleerd:confused:

het is een XP machine met een Abit-ic7 moedervord

alle hulp is welkom

groetjes,
Mastah G

ik heb vaak het zelfde probleem als ik de niwuste updates van me geluidskaart uitvoer,dan doet namelijk me geluid het niet meer. Je moet gewoon de officielen geluidsdriver die je op CD erbij heb gekregen alleen op instaleren en wat voor geluidskaart heb je blastersound 7.1 surround, dan moet je zelf ook je geluidskaart goed configureren.:shocked:

ma de probleem is : hij geeft helemaal geen geluid en ik heb gwoon 2 boxjes angeslote maar hij geeft geen geluid:confused:

dus jah......

haal je boxen uit je pc en instaleer de geluidskaart opnieuw en sluit de boksen weer aan,

dit kan misschien helpen,

je ken trouwens bij :

1. Control panel
2. Geluids sound and devices

ook nog instellen de output van het geluid moet zijn.
Zou deze maar op 2.1 boxen zetten dan.

Laatst bewerkt:
haal je boxen uit je pc en instaleer de geluidskaart opnieuw en sluit de boksen weer aan,

dit kan misschien helpen,

je ken trouwens bij :

1. Control panel
2. Geluids sound and devices

ook nog instellen de output van het geluid moet zijn.
Zou deze maar op 2.1 boxen zetten dan.

Inderdaad. Als ik het op 2.1 zet hoor ik niets en bij 5.1 wel, dus ik zou hier maar even naar kijken ;)

ma ik heb hem wel bij apparaten beheer geinstalleerd maar nog geen geluid:confused:?
onboard krijg ik ook geen geluid:confused:

dus wat kan het anders zijn?

Probeer andere drivers, misschien dat de originele driver die je bij de cd kreeg wel werkt?

Of anders kan je een andere (goedkopere) geluidskaart in je moederbord doen om te kijken of de oude stuk is, want dat kan natuurlijk ook...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan