Ik krijg geen updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Ik heb geprobeerd via de ms site update binnen te halen. Dit mislukt iedere keer. Ik krijg continu de foutmelding

[Foutnummer: 0x80070002]
De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De onderstaande bronnen kunnen u wellicht helpen het probleem op te lossen:
Ga voor zelfhulp naar:

Veelgestelde vragen

Oplossingen zoeken

Windows Update-nieuwsgroep
Ga voor ondersteuning naar:

Microsoft Online Assisted Support (gratis voor problemen met Windows Update)

Op dit moment kom ik hier niet verder mee. Ik heb de update wel nodig omdat ik andere visual studio niet kan installeren. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Windows is legaal. WXP MCE 05. De normale manier van binnen halen werkt ook niet via automatische updates.

Dat heb ik geprobeerd. Maar dan krijg ik bij een aantal een foutmelding wat moet ik dan doen?
Bij de eerste optie kom ik de volgende probleem tegen. De register sleutel bestaat helemaal niet.

Laatst bewerkt:
Edit: weggehaald, want de topic-starter had al gereageerd.

Tijs.

Als je b.v. 1 of mischien meerdere updates specifiek nodig hebt, om een stuk software geinstalleerd te krijgen, dan kun je die ook gewoon 'los' downloaden en installeren ;)

Als je b.v. 1 of mischien meerdere updates specifiek nodig hebt, om een stuk software geinstalleerd te krijgen, dan kun je die ook gewoon 'los' downloaden en installeren ;)

dat is nou juist het hele punt. Dat gaat ook niet

Alternatief kun je even kijken met Dial-a-fix je probleem op te lossen:
Download, pak in zijn geheel uit, en start: Dial-a-fix
Fix Windows Update aanvinken, en drukken op Go.

Is dat niet voldoende, klik dan op Flush SoftwareDistribution. Op de vraag die verschijnt, druk Yes.
Is ook dat niet voldoende, zorg er dan voor dat je een WinXP Prof (of WinXP MCE disk1) hebt met het op jouw systeem aanwezige Service Pack geïntegreerd.
Klik dan op het 'hamertje' en kies voor Reinstall Bits
Is dat ook niet voldoende, klik dan op Repair permissions onder het 'hamertje'.
Is dat ook niet voldoende, klik dan op SFC Scan onder het 'hamertje'. (Hierbij kun je ook die XP schijf nodig hebben waar ik het boven over had).

Mocht dat allemaal niet genoeg zijn, dan weet ik nóg wel meer trucs, maar dat horen we dan wel.

Scan in ieder geval met MalwareBytes Anti Malware en met SuperAntiSpyware (Free editions, eerst updaten). Misschien is er malware die updates blokkeren.

EDIT: Ook zeer belangrijk: Kijk ook na of je tijd + datum wel precies goed staan. Als die niet kloppen gaat Windows Update ook op zijn gezicht.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan