Ik krijg mijn hotmail adres niet meer aan de gang

Status
Niet open voor verdere reacties.

argos50

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Goedenavond samen,

Ik heb al jaren een e/mail adres bij hotmail, maar de laatste tijd kan ik geen berichten meer ontvangen op dit adres. Ook niet als ik mezelf een berichtje stuur ontvangt ie niks. Ook de berichten die je van de hotmailmedewerkers krijgt ontvangt ie niet.

Wel kan ik via dit adres berichten versturen naar anderen, hier heeft ie geen problemen mee.
Wat kan er fout zijn, ofwel wat doe ik verkeerd?

Vraag verplaatst van software XP naar email programma's overig

Wat moet het heerlijk zijn, om zo'n e-mailadres te hebben. Wel kunnen versturen en nooit Spam ontvangen:D

Zitten je mailboxen niet te vol?

Groetjes,
Bennie

Ik zal je eerlijk bekennen, er komt bij mij vrijwel geen enkel spambericht binnen, ook niet toen hij nog werkte. De mailboxen zijn allemaal leeg ................
Ook de zelfaangemaakte mappen zijn allemaal leeg. In de inbox zit 0%

Als anderen je een mail sturen, wordt die dan nog teruggebounced?

Groetjes,
Bennie

Wat bedoel je met teruggebounced?
Als ik via een tweede e/mail adres (ook hotmail) een bericht naar mezelf stuur krijgt deze gewoon te zien dat het bericht verzonden is. Er komt geen bericht binnen van dat het e/mail adres onbereikbaar is of iets dergelijks.

Ja, dat bedoelde ik. En hoe zit dat bij anderen?

Groetjes,
Bennie

Anderen reageren ook niet dus die zijn in de veronderstelling dat het bericht is aangekomen. Een kameraad van me heeft gisteren, iov mijzelf, nog 3 berichten verstuurd naar mijn adres maar heeft geen berichten over het niet aankomen van verzonden berichten gekregen.

Vreemd allemaal. Hoelang is dit al aan de gang? Anders zou ik het nog even aankijken.

Groetjes,
Bennie

Tja, inderdaad vreemd. Ik zou het nu niet verder weten...

Groetjes,
Bennie

Die ander krijgt zijn mailtjes ook niet terug?
Heb je niet iets van filters aanstaan in hotmail?

Greetz,

Filter lager zetten. Hij staat waarschijnlijk op Exclusief
Ga naar Opties en kijk hoe de boel daar is aangevinkt:

Filters.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan