ik krijg nix te zien van de site

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArAsH

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
139
Hallo,
Als ik bijv. naar torax.outwar.com (een rpg spel die ik speel) dan krijg ik de plaatjes niet te zien, dat is ook het geval bij andere sites, ik zou niet weten waarom het zo is, mischien moet ik wel iets downloaden, als iemand mij kan helpen dan zou ik het erg op prijs stellen.
 
Ik krijg de plaatjes dan wel te zien.
Bepalende faktoren zijn o.a. browser (ik heb IE, Firefox levert toch wel vaak fouten op), beveiligingsinstellingen en kijk omdat het nooit kwaad kan eens bij Macromedia of je Flash en Shockwave hebt, dan moet het visuele toch heel aardig vertegenwoordigd zijn....
 
Even het bestand Hosts (bestand zonder extensie) opzoeken, openen in Kladblok en outwar.com verwijderen - zie bijlage.
Daarna kun je alle plaatjes weer zien.
Heb je dit probleem ook bij andere sites, zoek dan de naam van die sites in je hosts-file en verwijder die.
Bedenk wel dat je hosts-file een hulpmiddel is om het plaatsen van spyware te voorkomen.
Je zult dus zelf moeten uitmaken of het verantwoord is zo'n adres uit je hosts-file te verwijderen.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Hosts/Mozilla firefox

bedankt voor het reageren,

Ik heb inderdaad mozilla firefox, maar als ik mozilla verwijder dan komt er denk ik geen verandering in, wat kan ik daar tegen doen?
En ik heb ook naar hosts gezocht, Start , zoeken en dan hosts getypt maar geen resultaten i.v.m. met outwar.
 
Probleem opgelost.

Het probleem is opgelost ik heb naar hosts gezocht en daarna www.outwar.com/trojan verwijderd en alles is weer goed, Bedankt voor jullie reacties.
 
Zoals ik hierboven al zei moet je outwar.com verwijderen; dat is voldoende om de afbeeldingen te zien.
Door www.outwar.com te verwijderen loop je kans een Trojan binnen te halen.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan