Ik krijg norton antivirus met geen mogelijkheid geinstalleerd !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barney

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,
Ik heb eerst in configuratie en software de oude nortonantivirus gedeinstalleerd
Hierna nog extra met de Norton Remove tool alle achtergebleven files laten verwijderen.
Nu komt het probleem:

Nadat ik een goede installatie wizzard heb doorlopen en de installatie bij het eind is, dan vraagt ie zoals gewoonlijk om opnieuw op te starten.
Na het opstarten begint op gegeven moment de laatste fase van de installatie en komt er een venster in beeld, alleen dit venster is niet zoals het hoort, hij is wit en alleen de zwarte tekst van norton zie je erop staan, rechtsonderaan zie je dan de knop "next"staan om de laatste fase te doorlopen maar zodra ik deze aanklik gebeurd er echt totaal niets.

In het verleden was dit venster dus normaal geel en zag je alles van norton erop staan, maar nu is het eerste venster van de laatste installatie fase dus geheel wit met de zwarte tekst erop en zoals gezegd, de knop next doet totaal niks.
Het Probleem doet zich voor en bij Norton 2004 en ook bij 2005.

Wie weet wat hier verkeerd gaat en wat misschien Windows Xp Prof mist en daardoor dit kale venster steeds laat zien na het opstarten

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Alvast bedankt
groeten,
Barney

Ik denk dat deze vraag een zekere relatie heeft met je andere probleem, daar stel je als laatste ook dit probleem aan de kaak: *klik*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan