Ik krijg Wamp server niet meer opgestart, het werkte voordien altijd goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elsnorry

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2012
Ik gebruik Wampserver2.2e-php5.4.3-httpd2.2.22-mysql5.5.24-32b. Ook heb ik Visual C++ 2010 SP1 Redistributable Package x86 gedownload, dat moest samen met Wamp gedownload worden anders werkt Wamp niet ofzo.
Als besturingssysteem heb ik Windows 7.

Wamp werkte altijd goed totdat ik het gisteren afsloot, 2 uur later wilde ik het terug aanzetten ,maar het start niet meer op en krijg deze melding: 'Aestan tray menu werkt niet meer' en de details van het probleem zijn :
'Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: wampmanager.exe
Versie van toepassing: 1.6.1.33
Tijdstempel van toepassing: 2a425e19
Naam van foutmodule: KERNELBASE.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7601.17932
Tijdstempel van foutmodule: 50327672
Uitzonderingscode: 0eedfade
Uitzonderingsmarge: 0000c41f
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie 1: 891f
Aanvullende informatie 2: 891f8ecaa4636eab9d64e12e7ca2b7c4
Aanvullende informatie 3: fd5c
Aanvullende informatie 4: fd5c21723f3b200d9ca391af2a52aa45

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
----------------------------------------------------------------------------------------
Als ik dit wegklik komt er nog een application error waar er dit staat: Exeption Exeption in module Wampmanager.exe at 000F15A0.
Could not execute run action.
De mapnaam is ongeldig.
----------------------------------------------------------------------------------------

Ik snap er niks van dat Wamp zo ineens niet meer werkt, ik heb gegoogled en er is genoeg over te vinden op engelse fora maar ik krijg het toch niet in orde.

Iemand die me kan helpen aub?

Laatst bewerkt:
Als ik dit wegklik komt er nog een application error waar er dit staat: Exeption Exeption in module Wampmanager.exe at 000F15A0.
Could not execute run action.
De mapnaam is ongeldig.

waarschijnlijk heb je ergens in de filesystem van WAMP lopen rommellen (of je computer heeft dat om een of andere reden gedaan)
je kan proberen het opnieuw te installeren.

(pro-tip: je kan ook kijken naar XAMPP, dat is een gebruiksvriendelijke wamp server met: Apache, MySQL, PHP + PEAR, Perl, mod_php, mod_perl, mod_ssl, OpenSSL, phpMyAdmin, Webalizer, Mercury Mail Transport System for Win32 and NetWare Systems v3.32, Ming, FileZilla FTP Server, mcrypt, eAccelerator, SQLite, and WEB-DAV + mod_auth_mysql. (dit laatste stuk is van de website gekopieerd) URL: http://www.apachefriends.org/en/xampp-windows.html

MVG michael

Ik heb nergens gerommeld.

Kheb Wamp maar opnieuw geinstalleerd, werkt nu terug prima.

Als ik nog is een probleem ondervindt met Wamp dan zal ik Xamp is bekijken, bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan