Ik lagg alleen maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

huisdier0101

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Hallo allemaal,
Ik heb een intel core i3 processor en een NVIDIA GeForce 310 512MB videokaart.
Ik zou Battlefield 3 normaal moeten kunnen spelen maar ik lagg zoveel (single&multiplayer) dat spelen onmogelijk is.:(
Een vriend van mij kan hem wel spelen met een 265MB videokaart...
Mijn internet is goed want speedtest geeft 50.25mb download aan en we hebben 50mb internet dus dat zit wel goed.
Waar kan het aan liggen?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat zou ik erg waarderen.
Groeten.:)

Het is vakantie en ik wil zograag weer BF'en :O :D
Ik heb trouwens mn videokaart driver up to date dus dat kan het ook niet zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel heel erg bedankt voor je reactie.
Hij heeft idd aan dat mijn videokaart het niet aankan, maar op het doosje staat 512mb videokaart en die heb ik. Hoe kan iemand met 256mb hem dan wel spelen?
Ik kan BATTLEFIELD BAD COMPANY 2 wel spelen, en daarvoor heb je dezelfde specs nodig.
Zie deze screenshot alsjeblieft:

Uploaded with ImageShack.us

Laatst bewerkt:
Hoi !

De grootte van het geheugen zegt niets over de prestatie's van 'n videokaart; dit is alleen van belang als je op meerdere of grote beeldschermen speelt.

Je zult 'n betere graka moeten aanschaffen.

Greetz,

Harry.

gaat niet je hebt de bijbehorende licentie al gebruikt dus verkopen is geen optie, gewoon lagere resolutie en lagere graphics.

plus nieuwe processor. want een i3 is niet om op te gamen.

i3 kan wel want een vriend van mij heeft i3 en een 2gb videokaart en kan heel goed ermee gamen.

gaat niet je hebt de bijbehorende licentie al gebruikt dus verkopen is geen optie, gewoon lagere resolutie en lagere graphics.

2e fout van je, als ik de installatie van BF3 van mn eigen PC afhaal kan ik hem gewoon op een andere PC gebruiken. Ook is het mogelijk om de licentie die geregistreerd is op je EA account over te zetten naar een ander EA account door iemand van EA support.:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan