Ik maak html tabellen voor je

Status
Niet open voor verdere reacties.

radiorm

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2010
Hallo,
Wie wilt een mooie tabel? net zoals deze hier :

tabelx.png

Je kan eigen achter grond kiezen
Je kan eigen kleur rand kiezen
Hoeveel tabellen Lengte < >
Hoeveel tabellen Hoogte /\
\/

Je krijt in HTML * :)

En zeg wat je er in wilt binnen een paar min heb je ze al!:thumb:

'n Aardig aanbod, maar dat kun je op ongeveer 93.000 websites ook gratis online laten maken.
Ik mag overigens hopen dat je geen tabellen voor lay-out gaat maken, maar alleen voor getallen, kalenders, e.d.? Tabellen voor lay-out worden al zo'n tien jaar sterk afgeraden, zijn volstrekt ontoegankelijk voor gehandicapten en garanderen min of meer 'n (heel) lage plaats in zoekmachines. Bovendien is elke kleine wijziging 'n nachtmerrie waarbij er 'n grote kans is dat 't hele kaartenhuis in elkaar stort.

tabellen

Hallo,
ik wou graag een tabel maken voor het plaatsen van een you tube filmpje, met de tekst ernaast, en een tekst eronder.
Ik heb eerst gewoon een tekst ernaast geplaatst, maar bij die you tube kan je geen "hspace" plaatsen. dus de tekst plakte er tegen. vandaar dat ik een kolom had aangemaakt, met de hoogte en breedte aangepast.
maar nu staat dat filmpje halverwege in die tabel ipv (align="top")
heb dat ook al geprobeerd.

Dus , mijn vraag=
een tabel, met links het you tube filmpje, rechts een tekst, en onderaan nog een tekst.

als dat een image was, dan was dat geen probleem, maar ik ben ook maar een beginneling

zie het voorloptge slechte resultaat:

http://tibetancommunity.be/

alvast bedankt, moest er iemand zich geroepen vinden, van zo'n tabel aan te maken, waarin ik die 3 dingen kan plakken, ben ik al tevereden

Georges

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan