Ik mis 70 GB van mijn harde schijf ruimte.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sammyboytje1

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2007
Hallo, ik heb een hardeschijf van 120 gig (111 GB in werkelijkheid) maar hij zit helemaal vol. Ik heb nog 8 gig vrije ruimte, en ik vroeg me al af waar ik dat nou eigenlijk voor gebruikte, want zoveel heb ik er nou ook niet op staan. Ik kijken bij C: en als ik alles bij elkaar optel (incl. verborgen mappen) kom ik uit op net iets meer dan 42 gig. Is dat niet raar? Waar is al dat geheugen heen gegaan? En vooral hoe krijg ik het weer terug ;) Toen ik XP had (heb nu Vista) had ik er nooit problemen mee.

Verder nog specs nodig? Anders vragen jullie het maar.

Maar volgens windows is er gewoon 111 GB aanwezig op mijn schijf, en dat klopt, en ik heb maar 1 partitie, dus dat zal het niet zijn.

[smallimg]http://img217.imageshack.us/img217/3214/schijfruimtexs4.jpg[/smallimg]

Klikbaar.

Sorry ik weet niet hoe ik hem "clickable" kan maken, zodat het forum overzichtelijk blijft. Maar dat is niet het probleem. Het probleem is dat nog steeds 70 GB spoorloos is verdwenen :shocked::eek:

Ik snap er echt helemaal niks van.. als er nou 2/3 gb weg is, vind ik het best, maar 70+ GB? Dat is echt niet normaal lijkt mij. Dat is bijna de helft van mijn hele schijfruimte :shocked:

Hoe kan ik dat veranderen? Iemand een idee?

Laatst bewerkt:
Zou het wat uitmaken als ik hem helemaal formatteer? Dat is wel zonde van de bestanden enzo.. en windows opnieuw installeren, maar dit is ook niks.

Zou het er anders zijn als ik hem formatteer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan