Ik mis C:\i386\setupldr.bin .Google helpt mij niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Berichten
137
Ik heb C:\i386 nodig om een programma te gebruiken Ik ben in Google gaan zoeken maar de referenties zijn ongeschikt voor de amateur Wie kan mij helpen ????Ik ben een heel klein amateurtje De pientere man of vrouw bedankt
Een computergroet Sommer
 
of als je de installatiecd van XP bij de hand hebt... daar staat de i386 map ook op. dus die kun je naar c kopieren maar je kunt vermoedelijk ook wel de plek waar in gezocht word verwijzen naar je cdrom station
 
Ik mis C:\i386\setupldr.bin Google helpt mij niet

Puppie Ik heb de site gevonden Als ik die zonder meer in C download maak ik dan brokken
dus moet ik nog iets meer doen?
Ellasai Ik heb de XP bij de hand Ik stop die in de brander{lezen}dat betekent toch niet dat het hele startproces begint
 
nee je hoeft niet de installatie van de cd te doen, je kunt gewoon naar dce i386 op de cd verwijzen
 
Ik mis C:\i386\setupldr.bin Google helpt mij niet

Hallo Puppie en Ellasar. Na lang na denken heb ik de raad om I386 in zijn geheel te downloaden opgevolgd Stel da t in I386 nog meer valkuilen zijn dan ben ik er nu waarschijnlijk van verlost En ik heb wat geleerd Dit is voor mij de eerste keer dat ik terug val op de XP disk
Harte;lijke dank Sommer
 
mooi dat het gelukt is :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan