Ik mis diverse lettertypes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Ik merk steeds vaker dat ik bepaalde lettertypes mis.

Is het mogelijk om in één keer een hoop lettertypes te downloaden ergens ?

Jacco

Het lettertype dat ik zoek staat wel op de computer van mijn werk. Kan ik gewoon de inhoud van die map op mijn computer plaatsen ?

jacco

dat durf ik niet zeker te zeggen maar ik zou zeggen try it out :thumb:

Welk lettertype zoek je dan? Arial? Tahoma? TNR? anders?

Geplaatst door Bruce The Boss
Kan ik gewoon de inhoud van die map op mijn computer plaatsen ?
jacco

Lettertypen kun je alleen installeren via Start, Instellingen, Configuratiescherm, Lettertypen.
Klik daar in het menu Bestand op Nieuw lettertype installeren en blader naar de map waarin je het lettertypebestand hebt uitgepakt.

Guus.

$ 21,- voor een lettertje ???? :cool:

Is dat niet een beetje ........

Jacco

Ow kost dat geld:eek:

Typ gewoon in bij google "Helvetica Narrow" en zie de resultaten

zorrie ik had de eerste link maar gegeven, dacht die is wel goed maar nee :D

Even een andere vraag; hoe komt dat lettertype dan wel op die computer op mijn werk terecht ?

Jacco

Geplaatst door Bruce The Boss
Even een andere vraag; hoe komt dat lettertype dan wel op die computer op mijn werk terecht ?

Jacco

Gekocht? Geïnstalleerd met ander programma? Hoe zouden wij dat moeten weten? En wat heeft dat met deze vraag te maken?

Guus.

Nou, omdat ik dacht dat "alle" lettertypes gewoon standaard op elke computer staan en als je er één niet zou hebben je deze gewoon ergens zou kunnen downloaden.

En we hebben er zeker geen gekocht op het werk. En al zeker niet voor $ 21,-

:8-0:

Er staat inderdaad standaard een aantal lettertypen op je computer, maar daar zit Helvetica niet bij. Misschien wel omdat die zo duur is.:D
Kijk gewoon eens op de sites die in het eerste antwoord op je vraag genoemd worden. Daar vind je talloze gratis lettertypen.
Voor lettertypen die geld kosten kun je een gratis alternatief zoeken dat er op lijkt.
Helaas kun je lettertypen niet knippen, kopiëren en plakken. Het antwoord op je vraag of je de inhoud van de map lettertypen op je eigen computer kunt zetten is dus jammer genoeg nee.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan