ik mis een bestandje

Status
Niet open voor verdere reacties.

mich81

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
als ik control panel open krijg ik ineens de foutmeliding dat het bestand: <c_SpURsdll> niet gevonden kan worden ... wie weet wat dit kan zijn of wie kan me helpen kan het bestand op google niet vinden!

Zonder naam weten wij ook niet waar we naar moeten zoeken

Op google komt het bestand niet voor. Heb je wellicht last (gehad) van spyware of virussen?

Iets gedeinstalleerd?

Is het plotseling komen opzetten?

dek dak het zelf verwijderd heb perongeluk maar geen id hoe ik het terug krijg heb al systeem herstel gedaan kun jij het niet koppieren uit je pc en hier neer plakken? of via msn naar mij toe sturen?

Net even naar het bestand gezocht op mijn computer (XP-Pro), maar dat bestand wordt niet gevonden. Is waarschijnlijk geen Windows-onderdeel.

wrom krijg ik dan wel steeds die melding? em krijg vaak de melding er is een fout opgetreden in internet exploer ( of ook wel in msn messenger) en moet worden afgesloten wat kan dat zijn?

Je hebt er weer een nieuwe topic over geopent, gaat echt niet sneller, hoor :confused: , zoals hierboven al is gemeld, het is geen windows bestand, je zult de boel beter moeten scannen, want het is een besmetting.

Probeer het eens met deze.

haha toch bedankt ben aan het downen en zal met ewido is gaan checken! thnxs man

Ik heb net hetzelfde gehad op een HP laptop. Blijkt een bestandje van de HP Protecttools Credential Manager te zijn. Opnieuw installeren van die app loste het voor mij op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan