Ik mis system32?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fabian12

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2006
hallow iedereen

wanneer ik windows dat gedoe met windows setup heb afgerond en opnieuw opstart dan staat er begeven moment dat ik system 32 mis hoe kan ik zorgen dat dat niet gebeurt en gewoon verder kan met de installatie

Wat is precies de foutmelding die je krijgt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
Zoals je het beschrijft krijg je de foutmelding bij een herstart tijdens de installatie van Windows. Voor de duidelijkheid: welke versie van Windows? En kun je omschrijven hoe die foutmelding er uit ziet? Blauw scherm, witte letters? Welke letterlijke tekst? Anders? En hoe ben je "er doorheen" gekomen? Reset? Aan/uit knop?

Laatst bewerkt:
ja er stond het lukt niet op windows op te starten doordat system 32 mist of verkeerd geinstalleerd is met zwart 8er grond scherm en witte letters

Kan je ons wat meer gegevens geven?
Hoe is je geheugen ?1 strip of 2 strippen

Is je cd van XP schoon?
Neem aan orgineel

ehm ik zou niet weten wat de geheugen va nis maar volgens een vriend van mij kan die gewoon op de pentium 3 30 gig en nog wat mhz het is trouwens een orginele xp cdrom

En tijdens installatie van Xp, niet een keer een melding gehad dat er een file niet gevonden kan worden?

Controleer eerst eens de Hd met Diskette van Hd fabricant! op fouten en probeer te hestellen.
Doe dan de installatie nogmaals,kan een oorzaak zijn

fabian12 zei:
wanneer ik windows dat gedoe met windows setup heb afgerond
Hallo fabian12,
Als je een PC koopt krijg je er een aantal boekjes en CD-ROM's bij, bijvoorbeeld van Windows maar soms ook van andere programma's die op de PC staan. En als het even kan ook een CD-ROM met de stuurprogramma's voor het moederbord van je PC en een diskette voor je harde schijf.

Maar waar was je eigenlijk mee bezig? Een bestaande Windows-versie aan het "upgraden" naar Windows XP? Heb je tijdens de Setup gekozen voor Upgrade of voor nieuwe installatie?

En probeer de CD-ROM met "drivers" voor je moederbord en een diskette voor je harde schijf op te duikelen. :)

Laatst bewerkt:
>>>>>dan staat er begeven moment dat ik system 32 mis <<<<<<

1 Niet goed gekopieerde File! Of op foute cluster terecht gekomen!!

2 Start eens op met regelmatig F8 indrukken tot in keuze Menu,Doe dan eens Opstarten in VGA modus en kijk of hij zo door wil starten.

3 Zoniet vermeld dan hier even welke Harde schijf er inzit
Merk Type Nr

4 Dan kunnen we je aangeven welke Tool je op moet halen om de schijf te Controleren en
eventueel te herstellen

ok dus telkens f8 in het begin drukken en dan gaat het vanzelf op dat gedoe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan