Ik MOET de nieuwe msn 2011 installeren? denk het toch niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milan076

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2011
Hallo iedereen, ik wou vandaag inloggen op mijn msn 2009 versie en toen kreeg ik de melding dat ik de nieuwe msn update MOET installeren anders kan ik niet inloggen,en als ik op nee druk dan kan ik gewoon niet inloggen... dat wil ik dus echt niet, weet iemand een maniertje om dat te omzeilen zodat ik gewoon kan inloggen met mijn msn 2009 versie zonder gezeik van die updates? Alvast bedankt!:thumb:

Screenshot: [smallimg]http://img830.imageshack.us/img830/9281/okep.jpg[/smallimg]

Laatst bewerkt door een moderator:
pff. Alles van windows live verwijderen en via deze opnieuw installeren: Klik voor download!

Je moet alleen wel alles van windows live verwijderen. Dus ook windows live moviemaker als je die destijds hebt geinstalleerd!

@Luuknl,

Kun je de link geven waar je de download vandaan hebt, niet iedereen houd van een directe download.;)

Ik weet niet hoor, maar we leven inmiddels in 2011;
Toegevoegd: 2009-04-14
Laatst aangepast: 2009-04-14
Ik zie namelijk nog maar weinig sites over het omzeilen van de huidige update.

Ja ik weet dat we in 2011 leven. Maar dat is wel de msn die hij heeft, en misschien als hij hem ff opnieuw installeert?
Ik google ook nog wel ff op het omzeilen van die update

Ik ben zelf namelijk ook aan het zoeken geweest, omdat ik tegen hetzelfde aan loop. Ben nog maar 1 site tegen gekomen wat schijnt te werken.;)
(zelf nog niet geprobeerd)

Kreeg ook al geruime tijd de melding over nieuwe versie.Vannochtend MOEST ik dus ook installeren en gedaan.Zie geen verschil en draait prima.(ook na herhaaldelijk opstarten)
Bij info staat nog steeds de 2009 versie(build14.08.117.416)
Ben wel van melding af nu!!!!.Dit is in xp.Dat het verschil??:D:D

hetzelfde probleem. Alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd. maar hij doet het niet ? help me aub! ;)

Ook alles verder van windows live verwijdert, dus ook (als je dat had) windows live movie maker? Dat kan ook gewoon bij programma's (programma verwijderen). Vervolgens download je het bestand via de link die ik eerder had gegeven en installeer je het! ;)

misschien een blonde vraag kun je niet gewoon de update verwijderen ( en waar staat hij dan?) voordat je hem installeert of moet je dan inderdaad echt systeem herstel doen om terug te gaan naar voordat die update binnen gehaald werd? en werkt het dan.... vind het eigenlijk schandalig dat het zo opdringerig is... en makkelijk te hacken... ik heb zelf al meer dan een jaar geen msn meer ( ben weer terug gegaan naar icq en bevalt me toch beter) mar mijn man dus nog wel en die wilt de versie die hij momenteel gebruikt ook niet kwijt met al zijn contacten.

@milan076 Liever niet meeliften eigenlijk in andersmans topic.;)

@luuknl:nieuwe moderator??
Mocht je hier overvallen dan is daar een"meld misbruik"knop voor en laat de opmerkingen dan aan de mods over.

@frank nee liever word ik nog even (of helemaal) geen mod
sorry had ik even over het hoofd gezien;)

heey ff ontopic hoor.....

Ik ben zelf namelijk ook aan het zoeken geweest, omdat ik tegen hetzelfde aan loop. Ben nog maar 1 site tegen gekomen wat schijnt te werken.;)
(zelf nog niet geprobeerd)

ik ook.

heb deze gevonden:
msn-8-5-blijven-gebruiken-ondanks-de-update/

heb het getest en het werkte.

alleen zeg er duidelijk bij. msn zeer goed verwijderen vooraf. heb het programma vaker gebruikt en het werkte. aldus vandaag ook.
dus msn echt goed verwijderen! (zoek hoe via google)

oja ik heb de sleutel van reshacker veranderd naar: 14.08.117.416 hun geven een anderen op.
en je vind die link van msn elders in het mailtje van die reacties. goed lezen allemaal. ook naar de reacties!!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan