Ik ontvang berichten met iMessages maar zonder signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saverio

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Ik ontvang berichten met iMessages maar zonder signaal, hoe komt dat? Ik stuur met mijn Ipad iMessages naar mijn Iphone en omgekeerd, ik ontvang ze maar ik krijg geen geluid op mijn apparaten om mij te verwittigen wanneer ik die ontvang, ik heb al de instellingen gecontroleerd en al de geluiden zijn aangeklikt, als ik een sms,e-mail enz..., ontvang krijg ik altijd melding, waarom niet als ik een iMessages ontvang?

Controleer bij Instellingen > geluiden > sms-toon niet op "geen" staat. Indien deze op stil stond, kies dan een geluidje wat je leuk vindt.

Groeten, xp2

Alle geluiden staan ingeschakeld, sms,email,agenda enz...., daarom vind ik dat zo raar

Hmm... welke iOS versie heb je? Misschien kan het daar wel aan liggen. Omdat er dan bugs inzitten. En controleer even op de laatste updates. (Instellingen > Algemeen > Software Update)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Misschien heb ik hier nog een oplossing. Hopelijk werkt dit wel.
Je kan proberen om je apparaat te herstellen met iTunes.

1. Download iTunes: https://www.apple.com/nl/itunes/download/
2. Start de Setup.
3. Als je het hoofdvenster van iTunes ziet, ga dan bij het menu Bewerken naar Voorkeuren (ctrl+,). Ga naar het tabblad Apparaten. Vink "Automatische synchronisatie van iPods, iPhones en iPads voorkomen" aan en klik vervolgens op OK.
4. Sluit het apparaat aan. (iTunes geopend laten!)
5. Even later zie je je apparaat in de linkerkolom staan. Klik hierop.
6. Zoek even in het schermpje wat je krijgt, de optie om je apparaat te herstellen. (LET OP! Maak eerst een back-up van je huidige contacten, bladwijzers, foto's, apps, muziek, enz!)
7. Als de back-up klaar is, kan je hem herstellen.
8. Eenmaal klaar, klik in de linkerkolom onder het onderdeel Apparaten op het eject-knopje. Nu kan je je apparaat veilig uit het systeem koppelen.
9. Probeer nu eens opnieuw.

Veel succes! Voor vragen, post even terug!:thumb:

Groeten, xp2

Laatst bewerkt:
Als je een backup hebt van al je fotos enz, hoe kunje die dan terugzetten op je apparaten? met windows kan ik mijn plan trekken maar appple vind ik dat zo ondoorzichtelijk, ik vrees dat ik al mijn fottos enz zal verliezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan