beste forum,
hierbij geef ik u een zo duidelijk mogelijke omschrijving van dit probleem
Ik geef pc info aan beginners in een diensten centrum
Iedereen die naar het dienstencentrum komt brengt zijn laptop mee, ik sluit ze daar aan op het interet
van alle deelnemers heb ik een persoon die het bovenvermelde probleem heeft met zijn laptop.
de laptop heeft het besturingsprogramma windows 7 en werkt voor zijn emails met windows live mail
in het dienstencentrum kan hij geen emails verzenden maar hij kan wel emails ontvangen en hij krijgt volgende foutmelding:
Account: 'pop3.upcmail.nl', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol:SMTP,
Poort: 587, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
wilma
de fout melding heb ik afgehaald van het net alleen upcmail is bij bewuste laptop anders alle andere gegevens zijn de zelfde.
Graag had ik een oplossing voor dit probleem
Dank bij voorbaat en u kunt antwoorden op het volgende emailadres *knip of *knip*
johny vermeire
hierbij geef ik u een zo duidelijk mogelijke omschrijving van dit probleem
Ik geef pc info aan beginners in een diensten centrum
Iedereen die naar het dienstencentrum komt brengt zijn laptop mee, ik sluit ze daar aan op het interet
van alle deelnemers heb ik een persoon die het bovenvermelde probleem heeft met zijn laptop.
de laptop heeft het besturingsprogramma windows 7 en werkt voor zijn emails met windows live mail
in het dienstencentrum kan hij geen emails verzenden maar hij kan wel emails ontvangen en hij krijgt volgende foutmelding:
Account: 'pop3.upcmail.nl', Server: 'smtp.upcmail.nl', Protocol:SMTP,
Poort: 587, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E
wilma
de fout melding heb ik afgehaald van het net alleen upcmail is bij bewuste laptop anders alle andere gegevens zijn de zelfde.
Graag had ik een oplossing voor dit probleem
Dank bij voorbaat en u kunt antwoorden op het volgende emailadres *knip of *knip*
johny vermeire
Laatst bewerkt door een moderator: