Ik ontvang geen notificatie geluid op skype en skype knippert niet in taakbalk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fixumi

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2012
Sinds een tijdje terug heb ik een probleem op skype, ik hoor geen geluid als iemand mij een IM stuurt en het skype icoon in mijn taakbalk knippert niet.
Mijn status staat gewoon op online(dus niet op busy/do not disturb), via options > notifications > sounds staan alle geluiden aan.
Ik heb ook geen video of sharescreen aan tijdens een call.

Edit: Ik gebruik desktop skype(dus geen modern skype) op windows 8.1. Skype versie: 7.5.0.101

Laatst bewerkt:
Hallo Unix,

Bedankt, maar die link naar de download van skype die je stuurde is dezelfde(de meeste recente) versie als ik heb(7.5.0.101)

Ik had per ongeluk het versienummer verkeerd gelezen :o Maar het kan zijn dat één van uit uw contactpersonen een verouderde versie heeft van Skype. Vraag het hun eens voor te updaten indien mogelijk. Kan je ook zeggen of je deze fout hebt met 1 of meerdere contactpersonen?

Laatst bewerkt:
Ja blijkbaar komt het doordat iemand een oudere versie heeft, ik heb het aan een ander iemand gevraagd en bij die andere kreeg ik wel geluid.
Dankjewel voor je reactie, ik denk dat ik het zo wel kan oplossen als ik aan die ene persoon vraag het laten updaten.(Die andere persoon heeft namelijk versie 7.4.0.102)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan