• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ik snap er niks van Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

beastybird68

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Hallo allen

Ik weet dat hij al meerdere malen is behandeld maar toch nog de vraag
of er iemand mij kan helpen met het volgende

Ik werk voor mijn baas van 07:30 to 16:00 uur dit is mijn werktijd volgens mn contract
daarnaast werk ik bijna elke dag over vanaf 16:00 uur
soms 2 of meer uren per dag bijna ieder dag

nou wil ik deze overuren berekenen die ik vanaf 1 april 2008 al tegoed heb
maar ik snap er niks van in excel

ook wil ik daarnaast mijn toeslag bereken voor de trips die ik naar het buitenland heb gemaakt en voor de storingsdienst die ik 1x per 3 weken moet draaien en dan niet over mijn eigen weekend kan beschikken het gaat dus om de extra vergoeding die hij mij moet betalen boven op mijn salaris

ik ben verplicht deze storingsdienst te draaien volgens mijn contract maar ik denk dat ik nog recht heb op een extra vergoeding voor de weekenden en voor het buitenland

is er AUB iemand die dit zou kunnen maken voor mij

Heel erg bedankt alvast

Groeten van M

Hallo allen

is er AUB iemand die dit zou kunnen maken voor mij

Heel erg bedankt alvast

Groeten van M
Welkom op het forum .
bekijk deze ook al eens en verander waar nodig of post iets wat je in gedachten hebt :
bv kolom A = > Datum , kolom B = > Beginuur , enz . wat onze smaak is is soms niet die van jou , bekijk rustig het bestandje is door meerdere mensen tot stand gekomen op een andere forum ( ook deels door mij ) beide namen kan je op het forum terug vinden :thumb:

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan