ik snap er niksd van.Norton inter+norton antivirus uitgeschakeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Sinds vandaag zijn mijn norton internet beveiliging en Norton antivirus uitgeschakeld.Heb het geprobeerd met systeemherstel maar kan geen herstelpunt vinden.
Wat moet ik nu doen?
 
Boeh, dat wordt moeilijk zo. Een beetje meer info zou welkom zijn.

Bvb. via een P2P prog. iets geinstalleerd, via MSN iets geopend, via een site iets bekeken ed...

Norton is nog geldig?
 
norton is nog geldig

Hoi,
Norton is nog geldig.Heb vanavond wel Bearshare gebruikt. Hoe kan ikzien of die wat geinstalleerd heeft?

En ik heb spyware docter gebruikt.Die heeft bearshare verwijderd.

En waarom kan ikniet terug naar systeemherstel?
 
Heb je al gekeken in logboek van norton of daar iets vreemd staat.
 
Hier HijackThis op juiste plaats.

Logfile of HijackThis v1.98.0
Scan saved at 0:40:47, on 23-9-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neen niet je log hier plaatsen. Dit forum behandelt geen logs meer. Lees goed mijn vorig bericht, en plaats daar je log. Helpmij is in samenwerking met ASO. Dus.. :thumb:

Dat gaat opgelost worden.
 
Plaats tevens dan ook een Log met de nieuwste versie van HijackThis:

HijackThis v1.99.1
 
Geplaatst door l.slaats.
Plaats tevens dan ook een Log met de nieuwste versie van HijackThis:

HijackThis v1.99.1

Bedankt voor de aanvulling, had het eigenlijk niet gemerkt. :eek:

Wat denkt jij van de eerste 3 016 items? volgens mij zit het daar. Maar dat laat ik over aan de experts.:)
 
Geplaatst door vanzwam
Wat denkt jij van de eerste 3 016 items? volgens mij zit het daar. Maar dat laat ik over aan de experts.:)

Inderdaad. ASO is de juiste plaats ;)
 
Geplaatst door vanzwam
Wat denkt jij van de eerste 3 016 items?
Dpf'jes die Norton uitschakelen? Lijkt me niet. ;) Die bestandjes van dialers horen natuurlijk niet op een gezonde pc thuis, maar zijn echt niet de oorzaak van dit probleem. Dus komen we hier met HijackThis ook niet ver. De oorzaak ligt ongetwijfeld bij Norton (wellicht in combinatie met het Windows Security Center).

Mijn eerste advies hier is: verwijder Norton eens volledig en installeer Norton daarna opnieuw.

Norton volledig verwijderen is een flinke klus. Lees de volgende artikelen en let erop dat je exact de instructies volgt die voor jouw Norton-programma en -versie zijn bedoeld:

Volledig verwijderen Norton AntiVirus 2003 en ouder: http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606
Volledig verwijderen Norton Internet Security 2003 en ouder: http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Volledig verwijderen Norton 2004 en 2005 (zowel NAV als NIS): http://service1.symantec.com/SUPPOR...sf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Norton dus verwijderen volgens de voor jouw versie bedoelde instructies en daarna Norton opnieuw installeren.
 
Hjackthis gezien

Ik heb Hijackthis geplaatst zoals jullie wilden.Is dit gelukt?
En waarom verschijnt er om de paar seconden de pop-up van Symantec.
Ik kan Norton misschien verwijderen,maar hoe kom ik aan nieuwe Norton.Ik heb geen schijfje maar betaal wel voor upgrades
 
en waarom kan geen herstelbewerkingen uitvoeren?

Ik heb nu voor de zekerheid Norton 2005 (probeerversie er op gezet)

Waarom lukt het me niet om herstelbewerkingen uit te voeren.
En heeft iemand Htyjack gelezen?
:thumb:
 
niemand een oplossing

Heeft er iemand een oplossing voor deze vraag?
 
deze viruscsnanner doet het niet

Virusscanner doet het niet,alleen bij betaling weer natuurlijk.:)
 
oplossing blijkt toch moeilijk

oplossing niemand voorhanden?
 
programma scant wel,maar verwijderd niet.

programmas verwijderen spyware etc wel,maar kan niks verwijderen.Bij bitdefender lukte dat wel.

bedankt.
maar waarom kan ik geen systeemherstel maken?:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan