ik snap het niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pindoa

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Goeidag mensen

ik heb een videokaart gekocht van nvidia Geforce 9600GSO 384 MB DDR3
maar er staat op de verpakking dat hij 500 watt nodig heb minimaal, maar ik heb in me computer X-gear 450 watt power suply..
dus mijn vraag is maakt die 50 watt wat uit of niet:eek:

alvast bedankt

Greetsz Pindoa

Goedemorgen,

Het legt er een beetje aan of je de kaart echt grafisch gaat belasten (gamen) dan zou er problemen kunnen ontstaan .
Ik zou hem gewoon proberen .

Modag

Waarbij aangetekend dat een X-gear zo'n beetje de slechtste, zwaktste en meest instabiele voeding is die er bestaat....

Dus bereid je voor op de nodige problemen!

Hoi mr music,

Is dat echt z'n slechte voeding .

Modag

Yep, heb drie X-Gear behuizingn gehad met X-Gear voedingen, nieuw zo de vuilnisbak ingegaan!

Ook Harry Snor, die nogal wat systemen bouwt per week, dezelfde ervaring. Die probeert ze niet eens meer, maar haalt de nieuwe X-Gear voedingen standaard uit de kasten, gooit ze gelijk weg en vervangt ze door goede.

En zo weet ik nog ontelbare computeraars!!

Hoi Mrmusic

Dat is schrikken wist niet dat het zo erg was dus kunnen we beter adviseren om een a-merk voeding te kopen van minimaal 500 watt maar beter nog 1 van tussen de 500 a 600 watt .

Modag

Hoi Mrmusic

Dat is schrikken wist niet dat het zo erg was dus kunnen we beter adviseren om een a-merk voeding te kopen van minimaal 500 watt maar beter nog 1 van tussen de 500 a 600 watt .

Modag

Helemaal mee eens. Want zelfs al zou de PC van TS het in het begin even doen met die X-Gear en de nieuwe videokaart, er komen gegarandeerd problemen!

Tip aan de TS: probeer het gewoon eerst een week, als het dan niet werkt kun je er altijd nog een andere voeding in zetten.

Tip aan de TS: probeer het gewoon eerst een week, als het dan niet werkt kun je er altijd nog een andere voeding in zetten.

Dat zou ik dus niet doen want die voeding kan echt voor heel veel problemen en zelfs voor beschadiging van hardware zorgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan