ik snap het niet :S gta cheat package

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
ik heb een programma gemaakt voor gta, die, als je bijvoorbeeld op f5 drukt een cheat typt, en met ctrl+f5 weer iets anders etc. dit is de code:
Code:
Public Class Form1
    Dim result As Long
    Dim cheat1 As String
    Dim cheat2 As String
    Dim cheat3 As String
    Dim cheat4 As String
    Dim ctrlcheat1 As String
    Dim ctrlcheat2 As String
    Dim ctrlcheat3 As String
    Dim ctrlcheat4 As String
    Private Declare Function GetAsyncKeyState Lib "user32" (ByVal vKey As Long) As Integer
    Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
        Dim i As Integer
        For i = 1 To 255
            result = 0
            result = GetAsyncKeyState(i)
            If result = -32767 Then
                If GetAsyncKeyState(17) Then
                    Select i
                        Case 116
                            SendKeys.Send(ctrlcheat1)
                        Case 117
                            SendKeys.Send(ctrlcheat2)
                        Case 118
                            SendKeys.Send(ctrlcheat3)
                        Case 119
                            SendKeys.Send(ctrlcheat4)
                    End Select
                Else : Select i
                        Case 116
                            SendKeys.Send(cheat1)
                        Case 117
                            SendKeys.Send(cheat2)
                        Case 118
                            SendKeys.Send(cheat3)
                        Case 119
                            SendKeys.Send(cheat4)
                    End Select
                End If
            End If
        Next i
    End Sub

Private Sub Timer2_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer2.Tick

End Sub

Private Sub TextBox1_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles TextBox1.TextChanged

End Sub

Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
        cheat1 = TextBox1.Text
        cheat2 = TextBox2.Text
        cheat3 = TextBox3.Text
        cheat4 = TextBox4.Text
        ctrlcheat1 = TextBox5.Text
        ctrlcheat2 = TextBox6.Text
        ctrlcheat3 = TextBox7.Text
        ctrlcheat4 = TextBox8.Text
        Timer1.Enabled = True
    End Sub

Private Sub Button2_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click
        Timer1.Enabled = False
    End Sub

Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load

End Sub
End Class
het meeste werkt prima, maar ik kan niet 2 keer achter elkaar een ctrl+f cheat doen... dan maakt hij alleen een 'error geluidje', en als ik daarna weer klik op een gewone f5 weer, en daarna werkt het pas weer. wat moet ik hiervoor veranderen?

Zou je niet beter de waardes in het geheugen kunnen veranderen ipv het gebruik van sendkeys ?

waardes in het geheugen? hoe bedoel je dat? ik ben nog niet zo lang met vb bezig, ik wist niet dat er ook iets anders was dan sendkeys :S maar zou dat helpen dan?

Ik heb geen idee welke cheats jij momenteel verstuurd via sendkeys, maar de meeste dingen zou je ook via het geheugen kunnen wijzigen. (health, ammo, etc)

Je zou bijvoorbeeld op het forum van cheatengine.org kunnen kijken voor meer informatie. (daar zullen vast wel wat topics over GTA lopen ;))

gewoon de cheats als aspirine, het is een soort autotyper die reageert op keydown. ik ga nu gwoon de ctrl eruit halen en dan ipv f5-f8 f5-f12 doen.

ik heb dit nu gedaan, maar het blijkt nog steeds niet te werken... in bijv. kladblok werkt het prima, maar niet zodra ik in-game ben, ik heb namelijk gta weer geinstalleerd... hoe kan het dat hij het dan niet doet? of hij typt ergens anders, of hij merkt gewoon helemaal niet dat ik een knop indruk...

Nogmaals: waarom het ook via sendkeys doen ? :)

tja xD maar is er nog een manier om te typen dan? die waarden in het geheugen klinken lastig :S en ik wou het juist als oefeningetje doen xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan