ik snap het niet ?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

reentje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
ik heb een vraagje...
wij hebben internet via kabel & een router (is volgens mij al best oud) nu wil ik graag een laptop kopen maar hoe weet ik nou zeker dat de router het doet en dat ik er internet op kan krijgen?:confused:

Als je pc nú via de router is aangesloten wérkt de router, toch?

Bedoel je draadloos internet?
Er zijn routers zonder, maar om daar iets zinnigs over te zeggen is het handig als je merk en type van de router post.
Dan is ook te achterhalen of draadloos met een goede beveiliging en snelheid mogelijk is.

mvg Leo

nee deze pc is niet op de router aangesloten...
die ligt hier nog mooi in de doos... :o
de router die we hebben is een conceptronic firewall broadband...
ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van maar als jullie me kunnen helpen graag ...:rolleyes:

ik heb een vraagje...
wij hebben internet via kabel & een router (is volgens mij al best oud) nu wil ik graag een laptop kopen maar hoe weet ik nou zeker dat de router het doet en dat ik er internet op kan krijgen?:confused:

Ik ben het spoor een heel klein beetje bijster. Hierboven schrijf je dat er internet IS via kabel en router.Dan werkt die router toch prima en als die router nog een poortje vrij heeft dan zal óók dat laptopje middels die router zijn internetverbinding gaan krijgen.
Let ook op het antwoord / de vraag van leofact.

Wat de nieuwe router betreft: ja, ik verwacht dat het e.e.a. op een splinternieuwe sowieso geen problemen zal gaan opleveren.

O, het spijt me dan heb ik het verkeerd geschreven...
we hebben internet via kabel
en een router maar die is dus niet in gebruik.
maar ik kan die laptop er dus op wagen?

Mvg,
Irene

Wat mij nu dan vooral intrigeert is het volgende.