Ik snap OneDrive niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Op mijn Windows 10 laptop heb ik bestanden naar de OneDrive map gesleept.

Als ik op Windows 10 desktop pc inlog op onedrive.live.com zie ik geen van die bestanden staan. Hoe kan dit?

Volgens mij zit ik op hetzelfde account maar zo niet, hoe kan ik dit checken? Of wat doe ik verkeerd?
 
Heb je OneDrive wel goed ingesteld op je PC, en dat hij de boel synchroniseert?
 
Staat daar dan geen handleiding of help bij? Google.
 
Heb je OneDrive wel goed ingesteld op je PC, en dat hij de boel synchroniseert?

Zou kunnen dat daarin iets misgaat, maar ook met google kom ik er totaal niet uit hoe ik dit moet instellen. Als inlog via de website zie ik nergens een synchroniseeroptie. Wel in de desktop pc heb ik dat wolk icoontje rechtsonderin de taakbalk, daar kan ik wel iets instellen maar zit ik op een verkeerd account. Alleen daar zie ik weer nergens een optie om op een ander account te komen.

Met andere woorden: hoe stel ik synchronisatie in via onedrive.live.com? En hoe kom ik op een ander account voor het icoontje in de taakbalk?
 
verkeerd account?
Zorg dat je account in orde is. Je kan maar een account voor je eigen OneDrive gebruiken.
Open de map OneDrive.
 
Ik heb na lang lang zoeken en zuchten en gedoe het voor elkaar gekregen maar vraag me niet hoe. Er schijnen allerlei accounts te zijn en rond te zwerven en de een op de ene en de andere op de andere device en ik probeer nu dingen samen te voegen of te verwijderen maar dat is weer een ander verhaal.

Onedrive is gelukt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan